Nina76. Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Jeg syns den sorteres meldinger så rart. Siste melding jeg fikk nå la seg tredje neders. Hva er det for noe tull? Er det alltid slik? Bør ikke meldingene sorteres kronologisk? Er dette en innstilling man kan endre noe sted?
Mor Løvehjerte Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Hmmm... jeg har denne, men min oppfører seg ikke sånn. Den siste meldinga legger seg øverst her.
Føken siruppsnipp Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 jeg har også denne, og meldingene legger seg øverst her også.
Nina76. Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2009 I alle dager. Jeg fikk min i går, og mener de la seg øverst da. Men nå gjør den ikke det. Kanskje har jeg knotet borti noe? Hvis du mottar en sms, og så ikke leser den via den "1 ny melging mottatt"-varselet. Bare trykk bort den så du må inn i innboksen å finne meldingen. Legger den seg fremdeles øverst da?
Mor Løvehjerte Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Prøvde det nå, og den legger seg fortsatt øverst.
Nina76. Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2009 Og hva betyr den store H-en som er øverst til venstre i displayet?
Mor Løvehjerte Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Det tror jeg betyr at du har valgt både GSM og 3G-nett. Ligger under Innstillinger og Tilkobling mobilnett.
Nina76. Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2009 Ok. Det er ikke noe som koster noe nei? Kan jeg koble mobilen på det trådløse nettverket og dermed gå på internett uten å betale?
Nina76. Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2009 Jeg slette alle meldingene, og forsøker nå å teste ut. Får folk til å sende meg sms. Nye meldinger kommer nå øverst, men når jeg ser på samtaler så er de ikke øverst. Er det slik hos dere?
Føken siruppsnipp Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 ja alt kommer øverst her, samtaler også, har vært inne på tlf og sett etter noe instillinger, men finner ikke noe, så jeg kan desverre ikke hjelpe deg :-( Nei, du kan ikke koble deg opp til det tråløse nettet hjemme hos deg (ikke så jeg vet ihvertfall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå