♥♥♥ Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Nå er det 11 mnd siden snella ble født, og jaggu har jeg ikke følt meg gravid i flere perioder siden fødsel. Innbilt svangerskap Men... Nå ble en minipille tatt altfor sent for 4 uker siden, og jeg syns jeg merker mensmurring i mage/ rygg og tyngre pupper. Kjenner jeg ønsker veldig at spiren sitter, til tross for at det er mye tidligere enn planlagt- faktisk ikke planlagt i hele tatt... Tok en test for 3 dager siden, som var negativ, men det var nok også for tidlig i forhold til en eventuell graviditet. Dersom EL hadde skjedd kort tid etter glemt pille, ville jeg vært 4+1 eller noe i dag... Noen som vet hvor lang tid det event kan gå før man får eggløsning grunnet glemt minipille? Følges "gammel" syklus? Vet at mannen min ikke er helt klar for en ny baby, var egentlig ikke det jeg heller, men nå som det er en mikroskopisk sjanse for at det er en spire i magen og tankene har begynt å spinne, håper håper håper jeg... Men- blir vel negativ neste test og... Utrolig hvor mye tankene kan gjøre med kroppen... Vet ikke helt hva jeg ville med dette, men greit å få skrevet litt om det Jeg og hundene som har innbilte svangerskap vel
ippemo får augustbaby Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Kjenner meg igjen! Jeg er innbillt gravid hver måned, hehe. Jeg kan ikke uttale meg så veldig om minipiller, men legen min var veldig klar på at de ikke måtte slurves med da man fort kunne bli gravid! Hva med å lese på felleskatalogen.no om merket du bruker? Lykke til! =)
♥♥♥ Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2009 har lest litt på felleskatalogen, og tror nok at jeg akkurat rakk å ta pillene innen absolutt deadline. men... det var disse innbilte symptomene da får ta en test til neste uke og slå meg til ro med det resultatet som kommer da. planen er jo at vi ikke skal prøve på en spire før til sommeren eller noe. godt at det ikke bare er meg og hundene som er innbilt gravide ippemo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå