Gå til innhold

Vedr. Nøstebarn. Har noen opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor bestilte noen julegaver derfra. Ble sendt 19. nov påstår de, men aldri kommmet fram. Hun kontakter dem og de lover å sende nye varer. Dette er 10 dager siden og de er fortsatt ikke kommet. Varene er forhåndsbetalt og blir sendt som brevpost. Det vil si at de ikke kan spores.

Vet ikke hva vi skal tro, trodde dette var en trygg og seriøs nettbutikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de har vel sporingsnummeret på pakken så de kan spore den opp hos posten? posten greide jo å rote bort en pakke for oss og for noen uker siden

Skrevet

Nei det er jo det som er problemet. De sender det som brevpost. Altså ingen mulighet for sporing.

Skrevet

Det høres rart ut. Det er virkelig en seriøs butikk.

Skrevet

har de rett adresse???

jeg har bestillt masse varer fra dem og aldri hatt problemer med dem :)

Skrevet

Ja de har rett adresse, det er sjekket. Min mor synes det er fryktelig ekkelt å ta kontakt med dem en gang til, men jeg synes hun må gjøre det. Dette er en dame i 50-årene med høy inntekt og ikke noe behov for å lure til seg ting.

Skrevet

Ta kontakt en gang til. Har også bestilt derfra flere ganger, ikke hatt problemer. Seriøs butikk. Men den siste forsendelse kan jo være forsinket pga julepost???

Skrevet

Aldri opplevd dette, anser Nøstebarn som veldig pålitelige og seriøse. Men dere må ringe å få en oppklaring på dette.

Skrevet

Det var det hun og tenkte, men 10 dager er i overkant uansett.. Hvis hun ikke gjør noe selv så gjør jeg det. Hun er et tvers gjennom ærlig menneske som aldri ville gjøre seg til tyv for en tusenlapp.

Skrevet

Kanskje ikke hvis de har hatt mye å gjøre i butikken før jul slik at det først har gått noen ekstra dager før pakken har blitt sendt, og deretter går juleposten veeldig treegt i disse dager, men ring uansett du :)

Skrevet

Har aldri opplevd noe sånt med Nøstebarn. På meg virker de som en meget seriøs butikk med kontroll på alt av bestillinger, restordrer, og alt som er.

Kan det være julestria som gjør at ting går tregt med posten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...