Agehya Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Masse snø, og 0 grader. Da blir det snømann og da. Bare håper den ligger til over jul. Passet midt i blinken nå, siden skoleferien har begynt. Nå må jeg bare mote meg opp, og gå ut og måke. Ikke fullt så gøy......
Lene~mor til tre Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Det kom snø her igår også, så igår fikk ungene endelig aket litt
Jojo x3 Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Her er det også kommet masse snø, ungene koser seg (jeg også) :-) Vi skulle ha reist idag på juleferie, men siden brøytebilen er fraværende har vi enda ikke kommet oss avgårde. Får se utover dagen hva som skjer. Imens får vi kose oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå