Gå til innhold

Så kom snøen... :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse snø, og 0 grader. Da blir det snømann og da. :) Bare håper den ligger til over jul. Passet midt i blinken nå, siden skoleferien har begynt.

 

Nå må jeg bare mote meg opp, og gå ut og måke. Ikke fullt så gøy......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kom snø her igår også, så igår fikk ungene endelig aket litt ;)

Skrevet

Her er det også kommet masse snø, ungene koser seg (jeg også) :-)

Vi skulle ha reist idag på juleferie, men siden brøytebilen er fraværende har vi enda ikke kommet oss avgårde. Får se utover dagen hva som skjer. Imens får vi kose oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...