Gå til innhold

Litt blod på papiret i dag


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk litt blod på papiret etter å ha vært på toalettet i dag tidlig, men det var kun fra ende åpningen og veldig tydelig at det ikke kom fra noe annet sted. Jeg ringte legevakten, og hun bekreftet mistanken min om at det mest sannsynlig bare er et blodkar som er sprukket eller hemoroider! Hun sa at hvis det ikke fortsatt å blø, eller jeg ble kvalm og fikk vondt i nedre del av magen så trengte jeg ikke å bekymre meg, mens hvis det gjorde noe av det nevnte så ville hun at jeg skulle komme inn. Nå sitter jeg her noen timer etter, og det blør ikke mer, (men nå har jeg ikke gått skikkelig på toalettet slik som i dag tidlig), og jeg er ikke kvalm og det gjør heller ikke vondt (annet enn det jeg tror er de samme små murringer som jeg har pleid å ha i noen uker nå) Og som hun sa så er hemoroider utrolig vanlig når du er gravid, men overhodet ikke farlig.

 

Jeg burde vel egentlig slå meg til ro med at alt er greit, men bare lurer på om noen av dere andre også har fått noe lignende og kanskje synes at jeg burde slappe av litt? Jeg vil jo ikke at det skal skje den lille noe.

 

Hilsen litt bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt vanlig:) Har hatt det mange ganger, både som gravid og ikke. (blødniger bak, ikke hemorider - trur jeg da) så lenge det er friskt og kommer bak så er det ikke noe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:: tror du bare kan slappe av.. heelt vanlig. har det hele tiden selv. så lenge det kommer bak, så er det ikke noe å bekymre seg for. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...