Ksenia & Anjem Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 hva kan man gi? en leke som passer for 0-3 gruppa og 3-6 gruppa?
Ksenia & Anjem Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2009 og hvor mye penger legger dere i gaven?
therehag Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 jeg er også spent på dette... vet ingenting om hvordan slikt foregår i barnehagen da jenta mi bare har gått der i 3 måneder... Men en leke er sikkert populært... vet om en leke som er kjempepopulær på 0-3 avdelingen som er heelt utslitt.. kanskje jeg skal kjøpe en ny lik en???
Trolleliten Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 I fjor gav jeg hver ansatt en kopp med navnet på. den var forholdsvis dyr (80,-) men de var så stabile og flinke at jeg syntes de fortjente det. Bhg jenta mi går i i år har ikke like stabilt personalet, og nå den siste mnd har kun en av de faste ansatte vært på jobb med vikarer. Valgte derfor å kjøpe en konfekt eske til de sammen med et hyggelig kort til. Noen få personlige ord varmer jo ofte mer enn en gave. Gave til avdelingen er jo supert, men ville slengt med et hyggelig kort om hvor flinke de ansatte er. =)
Aliena Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 I år gir jeg julekort, og har laget en liten kurv med sjokolade, god kaffe og diverse småting. Men en leke hørtes også ut som en fin ting å gi. Synes det er bra å gi en liten ting, men vil ikke at det skal ta helt av heller.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Leke er vel mer for barna? Meningen min med å gi gave til de ansatte er for å si at jeg setter pris på de og at de gjør en god jobb med barna våre. I fjor ble det brente mandler og sjokolade, i år har vi samlet inn blandt alle foreldrene og kjøper noe godis til pauserommet til de ansatte. Mange gir egne julekort med bilde av barna og en personlig hilse, virker som de blir veldig glade for det.
HTC Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Vi gir gave til avdelingen, barna og de ansatte i sin helhet. Vi gir en jule og en sommergave. Her er det vi har gitt: Vi gir alltid ett kort der vi takker de ansatte og barna for at barna våre har det så bra der, i tillegg gir vi/har gitt: Gjerne bøker, vi har gitt lekebiler, stort gulv puslespill, små puslespill, andre typer spill, en dukke, cd med barnemusikk som ungene synger/danser etter, osv osv. Pris ett sted mellom 100-300 kr avhengig av hva vi finner. Leker/bøker/spill osv kjøper vi etter alder på våre egne barn, da treffer vi sånn ca målgruppen aldersmessig i bhg. Barna leverer dette til en voksen, som pakker opp og så leker de med leken eller leser høyt i samlingsstunden el.l. Det har alltid vært populært og de ansatte sier de synes dette er en hyggelig måte å gjøre det på. Alle barna blir glade, men de er også fortsatt såpass små at det ikke er noe "krav" om at alle skal gi noe. Det synes jeg er bra. Noen leverer julegaver til hver og en ansatt i bhg Noen leverer kun til ped.leder og styrer Noen leverer noe som kan brukes av hele avdelingen i hverdagen Noen leverer ingen ting. Alt er like greit etter min mening, man finner ut av hva man ønsker og som passer. Barna synes det er gøy å gi, men bryr seg ikke spes hvordan andre gjør det ennå heldivis. Vår bhg er privat og har ikke all verdens råd til nye ting hele tiden, så jeg synes det er greit å gi til avdelingen. Jeg gir også bort avlagte klær som de trenger som ekstraklær, men det gir jeg sef ikke som julegave ;-)
Janusina Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 I år har vi kjøpt kopp i boks (15kr)fra Nille som vi har lagt twist oppi Dersom det var til avdelingen så ville jeg gitt noe de kunne brukt på tur! Noe til å lage mat på f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå