Gå til innhold

Hjemmefarge når man er gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man bør unngå? Jeg hadde farget håret mørkt rødt da jeg ble gravid, og er blond til vanlig. Er straks 25 uker på vei, og drøyer fargingen så lenge som mulig. Har farget det en gang i svangerskapet tidligere, da hos frisør. Nå begynner det å se ganske rart ut med den blonde etterveksten, så har kjøpt en hårfarge som bare skal sitte i ti minutter. Er det greit, tror dere? Synes det er så dumt å betale så mye penger for å gjøre det hos frisør når det kan bli like fint hjemme, men vil ikke ta noen sjanser.. Kan jo lufte godt når fargen sitter i, og frisøren min sa det var helt greit å farge når man var gravid.. Hva har dere hørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det i alle mine 3 svangerskap og det har gått bra:)

Skrevet

Ville brukt en mild hjemmefarging.. Jeg har ikke farget håret mitt hjemme på år og dag, men gjorde det her for noen mnd siden. Det svei over alt, og stinket... Æsj og fysj, neste gang går jeg til sånn økologisk frisør og farger håret mitt der!

Men det går nok bra med bebisen.. Jeg har jobbet i salong og farget hår mens jeg har vært gravid. Det tror jeg er værre!

Skrevet

jeg gjordet det flere ganger sist gang jeg var gravid - alt gikk bra. Og skal gjøre det igjen nå også til jul :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...