Gå til innhold

Angel sound


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som har angel sound (eller tilsvarende apparater), hører dere hjertelyden veldig klart? Jeg har kjøpt min på mavi.no og jeg har funnet det jeg tror er hjertelyden til babyen, men lyden er veldig svak, må ha på høyeste volum for å høre noe som helst. Samtidig må jeg da holde den veldig i ro for å slippe skrekkelige "skrikelyder" fra apparatet.

Men altså, lyden jeg hører er veldig svak - men antall slag pr minutt stemmer godt med det vi hørte på tidlig UL i uke 13. (er nå i uke 17)

Hvilke erfaringer har dere andre med dette apparatet? Kan det være at babyen min ligger slik at lyden blir svak eller skal det være sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kjøpte en på mavi.no nå jeg også..Den jumperversjonen. De solgte to stk der, og jeg kjøpte den til 798 kr. jeg finner ingen ting.. Jordmor fant den lille i går, så jeg vet den er der.. :) Jeg syntes at den jeg kjøpte virket skikkelig jalla.. :) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt en på mavi.no. Synes den funker kjempe bra! Det er så gøy! Vi har greid å finne den hver gang :) Et godt tips for å høre lyden bedre kan være å bruke en aloe vera krem når du drar den over magen. Syns også vi hører lyden mye bedre da vi bytta ut de medfulgte høretelefonene med høretelefonene til ipoden ;) Det dunker og det dunker der inne :) Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aloe vera har vi brukt hver gang vi har prøvd.. finner fortsatt ingen ting..

den jeg har er med høytaler på, ingen øreplugg.

hører nok bedre når den lille blir større. Såg jo hvor mye jordmor lette også.. for hver gang hun fant hjertelyden så snudde den lille seg og lyden ble borte.. :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

eg har også. i starten fant eg ikkje alltid hjertelyd, men etterkvart som baby kom over bekkenkant fant eg den oftare og sterkare. I veke 17 og 18 har eg funnet den kvar gong eg leitar. Kor godt eg hører varierer. Har nok med korleis baby ligg. Søskena har og fått høre og syns det er kjempestas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en angel sound (den heter noe annet, men prinsippet er det samme) i USA i julen. Betalte kr130,- for den, omregnet i norske kroner. På pakken står det at den kan brukes i 3. trimester, men jeg regner da med å starte tidligere. Hvor tidlig har dere begynt å bruke den/kunnet høre hjertelyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hørt hjertelyd rå ca veke 14 men ikkje alldtd eg fant den så tidleg. men frå veke 17-18 fant eg den kvar gong. snart veke 20 eg no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt angel sound fra uke 12 og har hørt mini godt siden da..har brukt glidekrem..hehe og i store mengder..jo mer krem jo mer lyd har eg funne ut : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...