Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Jeg fikk min levert for noen dager siden, og nå driver vi å blir litt kjent. Jeg prøver å få byttet bakgrunnsbilde på skjermen, men jeg finner ikke ut hvordan jeg gjør det. Kan noen forklare for meg?
Blue Lady Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Start Kontrollpanel Skjerm Skrivebord, der kan du velge de som ligger inne, eller "bla gjennom" der finer du dine bilder Bruk OK
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Hmm, når jeg har gått inn på skjerm så får jeg ikke opp "skrivebord". Får bare opp juster oppløsning, juster styrke, endre fargevalg, endre skjermsparer, kalibrerer farge, endre visningsinstillinger, koble til en prosjektor, juster cleartype tekst, angi brukerdefinert tekststørrelse.. får altså ikke opp skrivebord :S hi
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Hvis du har skrivebordet fremme, så høyreklikker du på et område uten ikoner. Da får du opp en boks, nederst står det Egenskaper, klikk på den. Der kan du velge mellom skjermsparer, bakgrunn, utseende osv. Gå inn på Bakgrunn, og Bla igjennom.. Der finner du mappen med bildet du ønsker å bruke som bakgrunn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå