Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Noen som kan komme med gavetips? hehe Har ei datter på 6 mnd.. Har egentlig det meste av det vi trenger av utstyr iallefall, en del leker har hun også.. Jeg holder på å strikke en sommerkjole til henne til hun blir 1 år, men vil gjærne kjøpe en presang til henne (mitt første barn)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Ja, det gjorde jeg med begge mine første julen (de er født i september begge to) Jeg kjøpte vel en liten leke til eldstejenta, og noe klær til minstemann... Bare for morro skyld, liksom ) Må jo få gave selvom de er små
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 kjøp noe hun har bruk for!! Jeg har kjøpt klær til gutten min på 3 uker, for han har bruk for det :-)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2009 ja, takk,var det jeg tenkte, men hun har det meste, hehe.. får vel bli noe mer klær da sikkert:)
Uro4 Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Vi har kjøpt sengetøy og en olebrumm leke...(selv om vi har et tonn leker fra storesøster)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Ja, jeg har kjøpt en babybok fra oss og en liten tøyleke fra storesøster på snart 3. Det er egentlig mest for storesøsters skyld, hun var med å pakke inn og synes det er stas.
Underveis --> Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Lillemann er 8 mnd og skjønner nok ikke noe som helst på julaften. Vi har ikke ønsket oss så mye fra andre, så noen gir en liten oppmerksomhet, eller noe nyttig, og setter samtidig inn noen kroner på kontoen hans. Dette er forøvrig en konto som han, etter planen, ikke skal vite eksisterer før han blir voksen. Har mye mer bruk for noen hundrelapper som forrenter seg gjennom årene enn en leke som kommer til å drukne og lekeberget som garantert vokser frem om kun kort tid. Vi har kjøpt nye Stonz til ham. Det trenger han, og hadde fått det uansett :-)
♥ DAME Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Vesla her er vel 7 mnd på julaften. Hun skal få en gåvogn ))
therehag Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 vi gir ut ønskeliste med et kontonummer- samme plan som Underveis... I tillegg ønsker vi oss treleker som holder litt, klær i større størrelser og bilsete(besteforeldre) i en større str...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. desember 2009 gåvogn var en knakanes god ide!!! takk! hun er sterk i beina sjø, og står hele tia om vi bare holder hene i armene, og vugger seg fram og tilbake... når begynner de å an gå me gåvogn da? litt tidlig her enda da, mend en blir jo brukt etterhvert lell... og til deg som har denne kontoen, jeg har en allerede, som jeg setter av over halvparten av barnetrygden hver måned på takk alle sammen uansett tror det enten blir en stoooooor bamse, eller en gå"bil"vogn"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå