Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Måtte jula deres bli like negativ som de fleste innleggene her. Ønsker alle en fin negativ julefeiring, med ønske om et negativt nyttår. :) OG ET STORT HJERTELIG SMIL OG KLEM FRA EN SOM NYTER LIVET FRA DEN POSITIVE SIDEN:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Er det noen som er negativ her ??? Jeg feier ikke jul så jeg har det supert jeg !!!!!!!!!!!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå