Heffalompen_85 Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har hatt veldig uregelmessig syklus de siste månedene. Noen ganger 28 dager, andre ganger 32 dager. Jeg vet at jeg skulle ha fått mensen i en av disse dagene i uka som har gått, men ingenting har dukket opp. Sto opp i dag tidlig, og tok en graviditetstest. Den viste klart og tydelig to streker = GRAVID! Nå sitter jeg her da, alene hjemme, og hundrevis av tanker farer gjennom hodet på meg. Tester kan jo vise negativt resultat noen ganger, selv om man er gravid. Kan testen vise positivt resultat, om man ikke er gravid også?? Jeg håper så indelig at dette resultatet er riktig, men vet liksom ikke om jeg tør å håpe enda....! Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men er som sagt hjemme alene, og vil ikke ringe samboeren min og ta dette over telefon. Gleder meg til han kommer hjem senere idag:) Ville bare få "snakket" med noen:)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Tester kan vise negativt resultat selv om man er gravid, fordi noen produserer hcg senere enn andre.Men når testen slår ut positivt er det fordi den finner hcg hos deg- du er gravid! GRATULERER!!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer med spire på vei:) Slipp jubelen løs du
Lady lovely locks Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Morro for deg. Gratulerer. Er det første gang?
Lilleleen Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Du er nok gravid ja ) Jeg tok to vanlige tester og en digital test før jeg trodde på at jeg var gravid, så jeg kjenner følelsen ) Gratulerer forresten! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå