Gå til innhold

Norheim barnehage..Olsvik...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har barnet sitt der?? vurderer søke for vi bor i nærområdet...men vet ikke noe om barnehagen.....

 

hjelp..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har datteren min på småbarns avd her. er utrolig fornøyd med både barnehagen i seg selv og ansatte. De setter virkelig barnet i fokus og de ansatte er åpne og lette og prate med. de ansatte er stabile og jeg har til nå aldri møtt en vikar i døren. Jenten min stotrives her.Ring styrer i barnegagen å be om å få en omvisning, så får du et innblikk av barnehagen selv. Er veldig glad for at vi valgte denne barne hagen. De har også tilgang på masse fint turoråde og tilbringer mye tid utenfor barnehagens område. (parken og alle de uendelige lekeplassene i nærheten pluss skog og mark)

Skrevet

å så bra!! vi vurderer denne barnehagen nettopp fordi de har småbarnsavdelinger.. Så flott med et postitivt svar.... Flere??

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...