Gå til innhold

Gravid igjen :)


Lykkeli 74

Anbefalte innlegg

Oppdaget i går kveld at vi er kommet i lykkelige omstendigheter igjen.

Tok faktisk en test på onsdag som var negativ!

Men da jeg vanligvis har veldig regelmessig menstasjon tok jeg en ny i går kveld - da jeg da var 6 dager på "overtid".

- Og den var positiv :)

Så etter litt regning venter vi vår lille nye prins/prinsesse ca 26. august.

 

Gleder med til å høre erfaringer og synspunkter fra andre ventende august mammaer i den spennende tiden som kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer! jeg har termin 28 august og er overlykkelig! har ei jente på 3 år fra før, og etter å ha styrt på (...) i ett halvt år for å bli gravid-så er det så deeeelige å tenke på:-) ingen kvalme har satt inn enda, så jeg kan leve normalt enn så lenge...;-)

 

jeg har jo fått bulk på magen allerede fordi jeg er oppblåst-lignende i magen, og det er litt stress siden en del folk vet at vi prøver å bli gravide. har jo lyst å vente hvertfall en måned før jeg sier noe. de fleste sier jo de blir større andre gang,så dette kan bli problematisk. jeg innser at jeg pleier nok gå med trange gensere, for nå har jeg funnet frem noen tunikaer-og det ser veldig avslørende ut! he, he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige gang jeg var gravid satte de temindatoen en uke bak, så kanskje jeg er en uke lenger på vei enn jeg tror nå også. det ville forklart enn del;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også! Det er ekstra gledelig når man har styrt litt for å få det til. Jeg sluttet å ta p-piller i juni, så det har jo tatt litt tid.

 

Vi har en liten jente på 2 år og 3 mnd. Har tenkt til å fortelle "nyheten" til mamma, pappa og lillesøsteren min på julaften. Ellers skal vi prøve å holde på hemmeligheten litt til. Vi får se hvor lenge det går....

 

Tunikaer er nok et godt tips :)

 

Kos deg videre med nygravidfølelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...