Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Det er jo egentlig bare å ignorere det, går jeg ut fra. Men jeg blir så rørt av det engasjementet dere viser og den enorme sympatien dere har for en medsøster som sliter, at jeg merker jeg blir sint på dem som dikter opp historier for å få oppmerksomhet. Flere her tilbyr seg å ta et vilt fremmed menneske inn i huset for å hjelpe. Har tidligere sett andre tilby både klær og penger. Og da blir jeg provosert når det kommer frem at historiene er bare oppspinn! Verden trenger slike gode mennesker som dere her inne, og jeg hater tanken på at dere skal bli likegyldige og kyniske fordi tilliten deres er blitt misbrukt gang på gang. På vegne av oppmerksomhetssøkende idioter som forteller løgnhistorier her inne, vil jeg beklage. Tviler på at de er voksne nok til å beklage selv. Og dere, damer, er vakre mennesker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå