Januar Baby <3<3 Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 En mnd før tiden ... Men alt gikk kjempe fint ... Ble liggende på barsel i nesten en uke ,for hun måtte ligge 12timer i lysbehandling pga gulsott. Og hun slet noe kolosalt med å spise.. Altdette har komt seg masse, og vi er kommet hjem og alle har det bra ^^ fødsel gikk utrolig fint ... Beg 7des med rier "sammentrekkninger" , med 20 min mellomrom , når det då tirsdag 8des ble med 5min mellomrom ^^ Reiste opp på KK for var bekymret, kommer da fort inn på kontroll får å se at det ikke var i gang, men det var det Hadde 3cm åpning då! Ble innlagt ,og fant meg godt til rette i denne føde sengen ... 3timer etter hadde eg 5cm åpning ,og fikk da epiduralen , noe eg i dag ikke angrer på Ett par timer senere var eg klar for den store ankomst ... Når JM sa eg sku presse, så presset eg for harde livet ..... ^^ og det var temmelig fort gjort når press riene kom... Når da lille jenten var kommet til verden etter 8timer ,var eg godt glad det var over, og trodde eg kunne puste ut ... Men nei da ,lille spiren min pustet ikke , da JM og en lege tok hjerte massasje på henne ,og plutselig beg hun å skrike ...gjett om vi var lettet då !!!!!!!!!!!! fikk henne på brystet og hun var ikke større enn 2480gr og 47cm .. !Lille tulla til mamma:) Beste opplevelsen EVER ! Dere som ikke har født enda har virkelig noe å se fram til ^^ <3<3
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer så mye med lille jenta deres....lang og tynn ;o) Må dere kose dere masse masse fremover ;o)
hønny-bunny Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer selv om du sneik i køen;-) Hilsen fra Ullevål:-)
MammantM Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Gratulere så mye med jenta di! Godt at det gikk så bra til slutt med alt! Når hadde du termin da? Det var du som har hatt en del trøbbel i den siste tiden? Kos deg kjempe masse framover med jenta di da! Får meg ei jente forhåpentligvis i starten av Januar jeg :-)
Januar Baby <3<3 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2009 Takker For gratulasjoner Hadde termin 10januar eg ^^ Jah,hadde en del stress siste tiden.... Men no er alt bra,og hun er veldig flink til å suge,så matingen går mye bedre no enn første uken ^^ Happy happy :) Ha en goooo jul folkens Og masse lykke til ^^
MammantM Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Okei Jeg har termin 11. Januar selv Herlig at alt gikk så bra med deg. Jeg er kjempe glad på dine vegne!! God jul!!
Januar Baby <3<3 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. desember 2009 Takk ^^ Go jul til dere også Kose deg masse i julen ^^ Og masse lykke til med resten av svangerskapet ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå