Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 De 12 episodene som har gått på nrk3 nå, var det sesong 1 eller 2? Noen som vet? Jeg er totalt hekta!!:-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Vil tro det var sesong 1 siden det var første gang på norske skjermer.....synes å huske jeg leste "endelig i Norge" osv da den kom.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Det er sesong 1 ja, men du kan jo bare laste ned sesong 2:-p Det har jeg gjort:-)
Gjest Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har allerede sett hele sesong 2 også Jeg og gubben hadde 4 sene kvelder på rad da vi så 3 episoder i slengen etter at barna hadde lagt seg, så det gikk virkelig ut over nattesøvnen:) Drømte om vampyrer og greier, he he:) Utrolig spennende serie, og det skjer mye rart i sesong 2. Noen som vet når sesong 3 kommer i USA, er den spilt inn enda?
erteposen + 4 Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 surfthechannel.com Der ligger alle episodene og det er streaming. Du trenger ikke å laste ned.
NormaJean Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 har sett begge sesongene, jeg og mannen er også hekta. lastet ned fra tvtorrents etterhvert som de ble lagt ut..... de begynte med innspillingen av sesong 3 nå i desember, desverre kommer den ikke på skjermen i usa før i juni 2010:( men Alan Ball har lovet masse godsaker, feks en homofil vampire king:) yay HI gled deg til sesong 2, den er like bra..... Ellers så kan jeg abfefale Dexter og Six feet under hvis du liker litt bra serier. Alan Ball er ett geni;)
therehag Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 er en grei serie.. men kjenner det er så mange likhetstrekk med twilight bøkene at jeg blir litt satt ut... og siden jeg er et pinelig stort twilight fan så syntes jeg det er litt sært å se på men jeg har ønsket meg sesong 1 til jul;)
NormaJean Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 hehe, therehag, der får vi bare være enige om å være uenige Sånn rett overfladisk så er det noen likheter. Men hvis man går i dybden så har både True Blood og Twilight store forskjeller (som er begge like bra) Men Twilight er mer fokusert på ett "yngre" publikum, på mange måter er True Blood mørkere. Alan Ball har også greid å overføre bøkene til tv på en utrolig genial måte. Uansett så ble bøkene om Sookie Stackhouse skrevet FØR Twilight serien, bare sånn lett krangling fra en nerd til en annen;) (og Neil Gaiman var vel ute med en lignende bøk før det igjen også, hehe)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 Nei, vet du hva! Blir litt fornærmet på True Bloods vegne når du sier det er så mange likhetstrekk! ) Hva er likheten da, bortsett fra at det er vampyrer, og en kjærlighetshistorie mellom vampyr og menneske?
therehag Skrevet 19. desember 2009 #11 Skrevet 19. desember 2009 vet at true blood ble skrevet først;) likheter er blandt annet- en som leser tanker- det samme skjer i twilight bare vampyren som gjør det der, og han kan ikke lese jentas tanker- ikke omvendt;).. i trueblodd blir han ene en hund, i twilight blir de ulver+++ litt smått her og der;) men syntes trueblood er greit, men at twilightbøkene er så vannvittig mye bedre. og er maange som leser twilight selv om de er over 30;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå