Gå til innhold

Det vakreste kjendisbarnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønnhet er så mangt. Men noen universelle regler er det vel? Hvis vi velger et "kjendisbarn" hvem er penest?

Jeg synes den yngste datteren til Elisabeth Andreassen, Nora, er veldig vakker.

Linn Skåber sin sønn, Niels er også nyyydelig,

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett så mange kjendisbarn på bilder...men synes Suri er et veldig pent barn :-) (Holmes og Cruise)

Skrevet

Sønnen til Matthew McConaughey.

 

Og Suri Cruise Holmes.

Skrevet

Hun Shilo har ekstremt stor lepper, kanskje ikke så rart når mora er Jolie.

Skrevet

Noen som har link til bilder av sønnen til Skåber? Vet ikke hvordan han ser ut jeg.

Skrevet

Haha :D Datteren til Elisabeth Andreassen, har du bilde link? Hun må da være stor nå hun da....

Skrevet

Jeg synes datteren til Tiger Woods er helt nydelig. Og Suri Cruise da, for hun er veldig lik datteren min:-)

Skrevet

Helt klart Shiloh - går vel ikke an å bli vakrere,

Skrevet

Shiloh. Har selvsagt litt med å gjøre at hun er prikk lik min sønn som er like gammel! :-)

Skrevet

Suri er utrolig pen.. fått det beste fra begge foreldrene..hun kommer til å bli en skjønnhet når hun blir voksen:)

Skrevet

Honor Marie er nydelig, nydelige farger og nydelig trekk!

Datteren til Jessica Alba. Ellers er suri, shiloh, Levi nydelig.

 

Datteren til mel gibson, heter vel Ella Bleu tror jeg. På ett bilde smeltet hun meg iallefall. Men finner ikke bildet igjen desverre.

Skrevet

Syns han eldste gutten til Mette Marit er en liten skjønning jeg:-)

Skrevet

Tja, føler meg litt teit nå.

 

Men Suri :) Hun kommer til å bli en utrulig kjønnhet når hun vokser opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...