Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Skjønnhet er så mangt. Men noen universelle regler er det vel? Hvis vi velger et "kjendisbarn" hvem er penest? Jeg synes den yngste datteren til Elisabeth Andreassen, Nora, er veldig vakker. Linn Skåber sin sønn, Niels er også nyyydelig,
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Har ikke sett så mange kjendisbarn på bilder...men synes Suri er et veldig pent barn :-) (Holmes og Cruise)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Sønnen til Matthew McConaughey. Og Suri Cruise Holmes.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Shiloh, barnet til Brad Pitt og Angelina Jolie. http://cdn.buzznet.com/media-cdn/jj1/headlines/2008/05/shiloh-jolie-pitt-bonpoint-baby.jpg
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Hun Shilo har ekstremt stor lepper, kanskje ikke så rart når mora er Jolie.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Noen som har link til bilder av sønnen til Skåber? Vet ikke hvordan han ser ut jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Haha Datteren til Elisabeth Andreassen, har du bilde link? Hun må da være stor nå hun da....
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Jeg synes datteren til Tiger Woods er helt nydelig. Og Suri Cruise da, for hun er veldig lik datteren min:-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Helt klart Shiloh - går vel ikke an å bli vakrere,
Manhattan skyline Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 Shiloh. Har selvsagt litt med å gjøre at hun er prikk lik min sønn som er like gammel! :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #11 Skrevet 19. desember 2009 Suri er utrolig pen.. fått det beste fra begge foreldrene..hun kommer til å bli en skjønnhet når hun blir voksen:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #13 Skrevet 19. desember 2009 Honor Marie er nydelig, nydelige farger og nydelig trekk! Datteren til Jessica Alba. Ellers er suri, shiloh, Levi nydelig. Datteren til mel gibson, heter vel Ella Bleu tror jeg. På ett bilde smeltet hun meg iallefall. Men finner ikke bildet igjen desverre.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #14 Skrevet 19. desember 2009 Syns han eldste gutten til Mette Marit er en liten skjønning jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #15 Skrevet 19. desember 2009 datteren til elisabeth andreassen er her. Litt oppdolla, men ser tydelig skjønnheten: http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.folkepassasjen.no/wp-content/uploads/2009/11/IMG_1272.jpg&imgrefurl=http://www.folkepassasjen.no/%3Fp%3D523&usg=__V8ljDCn3x4-YqsXafpX5W6OXrA4=&h=480&w=303&sz=71&hl=no&start=2&tbnid=-UfLevjACc3CMM:&tbnh=129&tbnw=81&prev=/images%3Fq%3Dnora%2Bandreassen%26gbv%3D2%26hl%3Dno%26sa%3DG Ungene til Angelina Jolie må også være noe av det vakreste som finnes!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #16 Skrevet 19. desember 2009 Datteren til Halle Berry! http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.beautyandthedirt.com/wp-content/uploads/2009/03/halle-berry.jpg&imgrefurl=http://www.beautyandthedirt.com/2009/03/30/how-cute/&h=323&w=240&sz=19&tbnid=VCRtjFHRN99epM:&tbnh=118&tbnw=88&prev=/images%3Fq%3Dnahla%2Bariela%2Baubry%2B2009&hl=no&usg=__1M9SEI7cieUuRtIcvM9ZJHVlLIw=&ei=s0otS6btIoXT-QafsZGVBg&sa=X&oi=image_result&resnum=7&ct=image&ved=0CCAQ9QEwBg
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #18 Skrevet 19. desember 2009 Tja, føler meg litt teit nå. Men Suri Hun kommer til å bli en utrulig kjønnhet når hun vokser opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå