4-barnsmamma :-) Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Og det er mitt valg. Men jeg lurer på, dere som har "erfaring", hvordan går man fram? Vet man må til time på familievernkontor, men hvordan er hele prosessen??? Takker for svar.......
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Megling, en flytter, separasjon søkes, ett år senere man søker skillsmisse. Man deler det man har, en tar gjeld og hus den andre tar bilen. Feks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå