Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Har hatt litt vondt magen i dag, og går oftere på do enn vanlig. Det kommer da bare noe vannaktig greier. Har aldri opplevd dette før. Kan det komme dersom man er veldig trøtt og sliten?
Glad_mor_85 Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 eller av stress, noe annerledes mat du har spist kanskje? eller bare starten på magesyke og. hehe yum yum
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Starten? Å herregud. Jeg regnet med at det ville være over i morgen. Jeg er definitivt under mye stress om dagen, men det slo liksom inn litt akutt Jeg har vært veldig skånet kanskje, men er det vanlig ved magesyke at man ikke bare er løs i magen men at det kommer vann? Takk Gud for anonymeforumet HI
Glad_mor_85 Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 hehe. Hadde en bestefar som alltid snakket åpent om dritten sin, så er så vant med dette preiket hehe Har du magesmerter da? kan hende det bare er engangsgreie. ved magesyke så mente jeg omgagssyken, bare at det kommer andre veien enn oppkast har hatt begge deler en gang og, der måtte jeg kaste opp samtidig som jeg satt på do med diare. hehe. håper ikke kvalme folk leser dette Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Kjenner det jo i magen, men det er absolutt levelig, og ingen behov for smertestillende. Bare litt knip rett før jeg må på do. Så herlig med en bestefar som snakker om avføringen sin, hehe. Man blir litt mer løsmunnet når man blir gammel, hehe HI
Glad_mor_85 Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Ja måtte le inni oss hver gang. hehe. Er nok bare reaksjon på mat, eller noe bakterier. Pleier som regel gå over innen et døgn slik som omgangssyken hehe
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Har ligget med omgangsyken siden tirsdag, og det er KUN diare....men er litt kvalm da, og lite matlyst. Spydde på tirsdag også men bare en gang....Er dårlig enda Veldig seig den omgangsyken altså...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Huff, håper det ikke er det da. Har vært mye i Åpen Barnehage, så det er ikke umulig at jeg har snappet opp noe. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå