Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 jeg vil så gjerne være slik du er: glad, hensynsfull, rettvis og oppriktig. Husk at jeg pleier å herme etter deg. Bli ikke sint når jeg løper inne. Jeg har det så gøy at jeg glemmer meg litt. minn meg gjerne på at jeg må bruke innestemmen min. Jeg kan snakke like lavt som deg. Gi meg oppgaver og ansvar som du tror jeg kan greie, for det synes jeg er så gøy. Jeg vil gjerne sitte rolig ved bordet og ta hensyn til de andre, men vi kan vel le sammen for det? La meg få lov til å sitte å filosofere litt akkurat nå. Husk at jeg en gang skal klare meg selv. Gi meg sjangsen til å finne ut av verden uten deg. Jeg har behov for å se at jeg kan påvirke verden. Hør litt på meg. vær litt forsiktig med hva du sier til de voksne over hodet på meg. Jeg kan lett bli litt redd og forvirret. jeg kan ofte være vrang og lei, men husk at jeg også har humoristisk sans. jeg vet godt at jeg ikke får lov til å slå deg eller andre. Selvsagt må du stoppe meg hvis jeg gjør det. (kanskje jeg prøver deg ut litt) Husk at jeg ikke er akkurat sånn som alle de andre barna. Men, husk.. At jeg for alltid vil være glad i deg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå