Monajenten Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 HEEEI! Jeg er aldri på msn jeg, får ikke jævelen til å funke på mac´en min! Kanskje jeg skal prøve igjen:-P
ippemo får augustbaby Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Hihi, kanskje det? Eller prøve en annen variant? Har andre på min msn med mac, tror de bruker en annen type, men som funker på samme måte? Hvis du skjønner hva jeg veldig kronglete prøver å forklare, hehe.
Monajenten Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. desember 2009 "Har andre på min msn med mac" - Andre hva? Folk? Fikk versjonnr som en i klassen min bruker, så jeg får lete og se:-P
ippemo får augustbaby Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Nei, kuer! *flire* Ja, andre folk (ikke kuer, hehe) på msn-listen min som bruker mac og ikke pc. Lurer på om det heter noe som ichat? Meget, meget mulig at jeg bare fantaserer navnet nå, altså Mulig jeg fordufter snart, min kjære og jeg spiller Mario på Wiiiiiii for tiden og han sitter ved siden av meg og tripper utålmodig nå... Men håper vi snakkes snart! Meget snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå