Monajenten Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Dessverre liker jeg det ikke. Skulle ønske jeg gjorde det for min morfar som døde før jeg ble født het det. Hadde vært en fin oppkalling.
Gjest Siklerotte Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Et av de fineste guttenavnene som fins.
Sånn kan det gå Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Flott navn. Vår eldste heter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå