ღMorgenSolღ Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Slimproppen + Maserier + Murringer + Mensensmerter Kjempeløsmage Eller veldig HARD mage Energikick dagen før fødselen + Sover bedre om natten + Hode fester seg + Magen synker Alle plager forsvinner + Fødeansikt (kommer visstnok rett før du føder, rett og slett masse vann i ansiktet) + Redebygger (moren får lyst til å ommøblere/vaske/dekorere osv) + Stress (for å få alt på plass) + Kvalme Noe jeg fant på en side på nettet, hvilken hadde du?? Jeg føler ting begynner nerme seg enda jeg har 4 uker igjen, har satt + for dem jeg har
Let's hear it for the boys! Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Slimproppen Maserier + Murringer + Mensensmerter Kjempeløsmage Eller veldig HARD mage Energikick dagen før fødselen + Sover bedre om natten + Hode fester seg + Magen synker Alle plager forsvinner + Fødeansikt (kommer visstnok rett før du føder, rett og slett masse vann i ansiktet) + Redebygger (moren får lyst til å ommøblere/vaske/dekorere osv) + Stress (for å få alt på plass) + Kvalme
Let's hear it for the boys! Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Glemte helt å skrive. Hehe. Det er de jeg har nå, men regner ikke med at det skjer noe på en stund allikevel.
2tettebabyer Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Slimproppen Maserier + Murringer + Mensensmerter Kjempeløsmage Eller veldig HARD mage Energikick dagen før fødselen + Sover bedre om natten + Hode fester seg + Magen synker Alle plager forsvinner Fødeansikt (kommer visstnok rett før du føder, rett og slett masse vann i ansiktet) Redebygger (moren får lyst til å ommøblere/vaske/dekorere osv) Stress (for å få alt på plass) + Kvalme
NostraStoria Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Slimproppen + Maserier + Murringer + Mensensmerter +Kjempeløsmage +Eller veldig HARD mage Energikick dagen før fødselen Sover bedre om natten Hode fester seg Magen synker Alle plager forsvinner Fødeansikt (kommer visstnok rett før du føder, rett og slett masse vann i ansiktet) + Redebygger (moren får lyst til å ommøblere/vaske/dekorere osv) Stress (for å få alt på plass) + Kvalme +Nedpress (siden uke 32) Har disse jeg, misunner de som har begynt å sove bedre på natten..tror det ligger på 3-4 t søvn pr natt her..! Pga rygg og bekken. Vet ikke om hodet har festet seg, det er likevel godt nede i bekkenet. Jm mente at ikke alle merker når slimpropppen går pga den kan komme litt etter litt...hmmm, det er vel på tide at det skjer noe der også! Bare 3 uker igjen, er kjempespent! Men lillegutt kommer når han er klar - belager meg ikke på å føde på termin..heller før eller etter.
ashc Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Slimproppen + Maserier + Murringer + Mensensmerter + Kjempeløsmage Eller veldig HARD mage Energikick dagen før fødselen + Sover bedre om natten + Hode fester seg + Magen synker Alle plager forsvinner + Fødeansikt (kommer visstnok rett før du føder, rett og slett masse vann i ansiktet) Redebygger (moren får lyst til å ommøblere/vaske/dekorere osv) + Stress (for å få alt på plass) Kvalme Jeg lurer litt...Hvor lenge kan man ha disse symptomene før det blir fødsel? Er det noe fasit på det? Hodet festet seg i uke 31, er i uke 36 nå (termin 18 januar). Har fått beskjed om å ta det med ro viss ikke det skal komme en julebaby. Men var hos jordmor på mandag, og hun sjekket ikke modning. Litt forvirret, og håper han holder seg inni her til 2010! ...men i dag har jeg mye maserier og murringer / mensensmerter..
fått nr 2 <3 Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Hehe jaja..jeg ommøblerte hele stua(alene) midt på natten her fordi jeg fikk så innmari lyst ;P var for ett par dager siden men tror ikke tassen kommer enda, 34 uker i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå