Gå til innhold

Er det flere i samme situasjon....?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på snart 5 år. Han har ingen kontakt med pappan sin.(han ønsker og har aldri ønsket og ha kontakt) I dag kom poden hjem med en pose full i julegaver som han har laget i bhg. To av gaven sto det Til pappa fra.... Jeg spurte når han hadde tengt og gi di gavene å sa at pappa skal ikke være sammen med oss når vi feirer jul. Vi skal til min familei jeg,sønnen min og kjæresten min. Da svarte poden: Når pappa kommer og besøker oss:( Off det er så trist og sårt... Fikk nesten lyst å gråte en skvett... Men må jo bare beholde fatningen å si som sant er at det vet jeg ikke når skjer...

 

 

Måtte bare dele noen tanker og lurer da på om det er andre som opplever noe av det samme?

 

Tusen takk for evt tilbakemeldinger uansett hvordan situasjon du er i:)

Ønsker alle en riktig god jul:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil han at faren kommer på besøk da? det er far som ikke ønsker kontakt da?

 

kan du ikke prøve å spørre han på en eller måte om han ikke har lyst til å gi gavene til kjæresten din i stedet? vet jo ikke hvor lenge dere har vært sammen men hvis han skal feire jul med dere har de jo sikkert et forholdsvis nært forhold..?

 

skjønner at dette er sårt for deg... : /

Skrevet

Ja vi har vert sammen ca i 3 år mn vi bor ikke sammen da.. Jeg har svart at jeg vet ikke når et skjer at faren kommer.. Har hatt samtaler med helsest å di mener det er bedre og si det sån enn å si at det kommer aldri til og skje.. Far vil ABSOLUTT IKKE HA KONTAKT!!!!! møkka mann.... Han er en oppegående mann på di fleste områder. Han jobber faktisk på stortinget så han er ikke dom. Eller jo han er vel det med tanke på det hann går glipp av... Min søn har en halvsøster og så vidt jeg vet,vet ikke ho om at ho har en halvbror.. Farmor til min sønn vet ikke at han eksisterer... Så rimelig sykt opplegg. Nei han er ikke gift og ver det heller ikke når jeg møtte han! Det er bare det at han vil bare ikke!!!

Skrevet

Er i samme situasjon som deg. BF benekter sønnen sin rett og slett. Han har aldri sett han og han vil ikke. Nå er sønnen min forholdsvis liten enda, så har ikke kommet opp i din situasjonstilling hvor sønnen min spør etter pappaen sin. Men jeg vet den dagen vil komme.

Han har også ei halvsøster som ikke vet om han, samme med farmor og farfar.

Gruer meg til den dagen jeg vet at jeg må fortelle den brutale sannheten for gutten min. Men håper at BF tar til vett og tar kontakt innen den tid.

Jeg og BF kjærester da jeg ble gravid. Men han fikk plutselig veldig kalde føtter og brøt all kontakt.

Håper jeg en dag vil finne meg en mann som vil bli "reservepappa" for sønnen min. Kanskje savnet etter sin egen far ikke blir så stort. Er jo lov å håpe.

Skrevet

Vi var vel aldri kjærester... Men hadde litt på gang et halvårstid. Ja det er tøft..:( Jeg savner absolutt ikke å ha kontakt med den mannen mn for sønnen min sin del skulle jeg gjort alt for at han kunne fått møtt pappan sin engang... Kjæresten min blir aldri pappa så vi har helt bevist omtalt han med navn. For gutten har en far! Dessuten har han vert litt reservert i forhold til det og bli reservepappa... Hvor gammel er sønnen din? Bor dere langt unna hverandre du og BF? Vi gjør det han på østlandet og jeg på vestlandet...

 

 

HI

Skrevet

Sønnen min er bare litt under året enda. BF bor ca en mil unna oss.

Jeg ønsker ikke at noen skal erstatte hans virkelige far, men jeg håper å finne en som kanskje vil være en farsfigur for han. Han skal da tiden er inne også få vite om sin virkelige pappa.

Men jeg ønsker av hele mitt hjerte at bio far vil ta kontakt, for sønnen min sin skyld.

Skrevet

Heisann:) har en datter på snart 3 mnd å her er det det samme..:/ BF ønsker ikke kontakt...syns det er kjempe dumt, ikke for min del...men for hennes...

 

Vi var kjærester da jeg ble gravid og var det fram til jeg var rundt 4 mnd på vei...så brøt han alt kontakt:( han vet ikke engang at hun har kommet..:(

 

Ikke ringt meg, ikke en melding engang...om hvordan det går...:( tror ikke hans familie vet noe om henne heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...