Gå til innhold

Ha betyr awaiting friend confirmation på facebook??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt to fried requester, men ikke fått de på vennelisten min. Men når jeg søker dem opp har jeg dem likevel, men da bare med sparsommelige opplysninger om vedkommende også står det awaiting friend confirmation på profilen deres. Hva betyr det??

Videoannonse
Annonse
Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

det betyr at du må vente til vedkommende har bekreftet deg som venn før du får se noe mer av profilen..

Skrevet

Betyr at de ikke har bekreftet vennskapet deres, enten fordi de ikke er ofte inne og sjekker eller fordi de ikke vil være venn med deg :-)

Skrevet

Betyr at de ikke har svart på forespørselen fra deg. Hvis du synes det er vanskelig å vite hva alt betyr så kan du bare endre til norsk. Nederst på siden:)

Skrevet

Hm. Har alltid fått de bekreftet først med en gang, også fått de lagt til vennelisten min.Og først da har jeg kommet inn på profilen deres. Men nå er det omvendt.Ja,ja.Får se hva som skjer...:)

Skrevet

Rart om jeg er avvist også, for jeg har jo fått tilgang til deler av profilen og. Det hadde jeg jo ikke da jeg spurte om å bli venn...Samtidig som dette er noen jeg kjenner ganske godt, men kan jo bli avvist for det da.He,he.

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

du har ikke blitt avvist.. da ville ikke vedkommende stå på listen din i det hele tatt....

Skrevet

Tide får vise....:) Men min facebook oppfører seg veldig rart for tiden også da...

Skrevet

Da har de ikke bekreftet deg som venn, enten fordi de ikke bruker Facebook så mye eller fordi de ikke vil ha deg på listen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...