Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 på finn.no...For skarve 150kr. Skulle kjøpe noen barneklær. Har overført penger men enda ikke mottatt noen pakke. Annonsen er slettet og personen svarer ikke på mail. Mystisk!! Ja ja..Hvis det er tilfelle så er det helt utrolig at noen vil gjøre seg til "kjeltring" for "småpenger". Merker jeg blir litt irritert. Å ja jeg vet at det kan skje når jeg ikke benytter meg av finns betalings garanti... God Jul!
Mom2Two Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Poenget er vel at vedkommende er smart nok til å skjønne at det er lettere å lure mange mennesker for et så lite beløp som 150 kr enn å lure noen for mer. Så blir det mange bekker små, og totalt sett så svindler man for et høyt beløp. Du burde melde fra til finn.no God jul til deg også!
Tommage♀♂ Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Kanskje hun har "solgt" varene til 20-30 personer allerede. Da blir det fort penger av det. Irriterende, ikke bare pga pengene, men at folk er uærlige. Jeg er naiv nok til å tro at alle er like "lovlydige" som meg, og blir overrasket gang på gang
Tøssa Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 ja når folk overfører penger uten å ha varen så kan det desverre lett bli sånn....postoppkrav eller paypal sier jeg bare
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har sendt en mail til og hvis jeg ikke får svar på den så skal jeg melde ifra..Det er som dere sier at hvis hun har lurt meg så er jeg sikkert ikke den eneste. Jeg tar det ikke så tungt for jeg vet at det kan skje. Har kjøpt en en del annet og det har gått kjempebra så det finnes mange ærlige mennesker der ute:) Men det kan hende at jeg evnt. neste gang bruker betalingsgarantien. Det som er kjipt å tenke på er at det mennesket mest trolig har barn..Ja ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå