Gå til innhold

Manglende sexlyst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler her som sliter med manglende sexlyst? Har hatt det sånn hele svangerskapet (er nå 31 uker) og synes ikke det er så greit..

Stakkars mannen, han er så snill og tolmodig hele tiden.. får så dårlig samvittighet når jeg aldri føler meg i humør til å kose med han..

Han prøver så godt han kan ved å si fine ting til meg, kjøpe flotte roser å lage middag til meg, holde rundt meg å stryke meg i håret.. Uff, får dårlig samvittighet bare av å skrive her..

Noen tips til hvordan å få sexlysten tilbake?

Før svangerskapet hadde jeg topp sexlyst, kunne gjerne ha sex flere ganger om dagen.. Så er veldig frustrerendes å gå fra daglig til kansje en gang i måneden.. =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det kan snu helt rundt (mot normalen) når man blir gravid. Noen vil ikke ha sex i det hele tatt, andre blir helt ville. Jeg har ærlig talt ingen gode råd til deg. Skjønner frustrasjonen, for jeg har det akkurat på samme måte selv. Var nok ikke like lysten som du var før graviditeten.

Jeg er bare treg i starten. I utgangspunktet behøver jeg ikke å være i humør i det hele tatt. Han må jobbe hardere for å "starte" meg. Vi er helt inneforstått med dette. Av og til går det, av og til ikke. Det finnes jo andre alternativer (som trøst) enn samleie. Det kan være en løsning av og til, men ikke alltid. Kjedelig når man føler at mannen blir lei seg og frustrert, og så lenge man ikke prater om det, så blir det en såååå big deal at det ødelegger et hver forsøk på å få til noe ekte.

Si i fra om du kommer på noe genialt.

Skrevet

huff, skjønner GODT hvordan du har det-vi er nemmelig i samme båt.

Det er utrolig leit, jeg blir flau og lei meg når han ikke får seg noe lenger. Jeg prøver å forklare at det er pga jeg er gravid, og at jeg bare ikke har lyst-at det ikke er noe galt med han... Men tror ikke han helt skjønner det, vi er nygift ser du, og prøvde å holde oss lengst mulig før vi giftet oss.

Stakkars, jeg får også dårlig samvittighet, han prøver så godt han kan, men det ender alltid med at han må stryke meg på ryggen til jeg sovner :(

Skrevet

Her er det mannen som har manglende sexlyst...har vært frustrerende til tider, men vet jo det går vel over etter sv skapet.

Føler meg ikke som en sex bombe akkurat for tidne heller, hehe. Med svæær mage og skranglete bekken. Er i uke 37.

Skrevet

Lillegull:

Da er det ikke bare hos oss hvor det er mannen som har mistet lysten.. Ble litt overrasket til å begynne med, pleier jo liksom å være dama som sier nei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...