Gå til innhold

Gir dere julegave til barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mitt første barn i bhg, og lurer på om det er vanlig å gi en liten ting til avdelingen hvor lillegutt er?

Gjør dere det og evnt hva gir dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke så vanlig, jeg jobber i barnehage, og har så langt fått gave av 1 barn, og jeg jobber med totalt 30 barn :)

Til barna sine avdelinger har vi gitt en pakke med melkesjokolade-hjerter, og julekort med bilde av barna. Jeg syns det er koselig å vise at vi setter pis på de, akkurat som jeg syns det var utrolig koselig å få den lille tingen fra det ene barnet :)

Skrevet

jeg jobber selv i barnehage og har også barn i barnehage (ikke den jeg jobber i). De fleste gir IKKE julegave til de ansatte, men noen gjør, og det er veldig koselig. Det var lillegutts siste dag før jul i dag, og vi ga de ansatte en boks med quality street og julekort med bilde av barna og med en hilsen skrevet på:) Ikke nødvendig i det hele tatt, men blir satt stor pris på:)

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

konfekt og ett fint julekort med noen fine ord:)

de fortjener det så mye, fantastisk barnehage!:)

Skrevet

Vi gir ikke. Vi er IKKE fornøyd med barnehagen.

Mamma til 2 prinsesser: var det ikke du som skulle bytte barnehage? Hvordan gikk det? Eller gikk det seg til i den nye barnehagen?

Husker deg, for vi slet med samme problemstillingen, men dattera vår har heldigvis fått seg noen venner i den nye barnehagen nå.

Skrevet

I vår bhg. ser jeg mange julekort er oppe på veggen, og mange barn har brukt glitter:) Vi gir et glass hjemmebrente mandler og et kort, sist en pakke kaffi til pauserommet. Vet om et par andre som har gjort noe lignende i prisklassen te til twistpose - og jeg synes det er en fin måte å takke for at de ser etter barna våre og ikke minst lære barna at de voksne gjør en viktig jobb.

Noen bruker argumentet at en ikke skal gjøre det fordi de får lønna si, men barnehageansatte tjener ikke så dårlig at en pakke kaffi på fellesen utgjør en julebonus.

Skrevet

Vi skal gi dem et julekort og noe sjokolade til mandag :)

Skrevet

Dette er første jul jeg har barn i barnehage å. Vi gav en eske konfekt og julekort med bilder av barna...

Skrevet

Vi har 3 barn i barnehage, og ga god sjokolade og kaffe til hver av avdelingene. De er verd hver en sjokoladebit og mer til!

Vet ikke hva som er vanlig jeg egentlig, men jeg tror de satte pris på oppmerksomheten.

Skrevet

Tror det er veldig forskjellig hva en gjør, og det er ikke noe fasit på hva som er vanlig. Vi er veldig fornøyd med barnehagen. Liker de ansatte kjempegodt, og det har gått andre veien med at de feks har gitt meg blomster da jeg mistet i en senabort i vinter. Første året kjøpte vi en blomsterbukett til hver, andre året sjokolade, i fjor og i år kjøpte vi en flaske vin til hver. De er 5 stk. Klart det ble litt dyrt, men vi setter så utrolig stor pris på de, og de blir så glade. Syns det er en veldig hyggelig oppmerksomhet å gi. Men tror absolutt at de ikke forventer det. Må nesten kjenne på det selv. Ikke prisen som teller heller. Mer oppmerksomheten.

Skrevet

Vi gir en liten kurv med julegodt og klementinerog julekort de til de 4 ansatte på deling(til å ha på personalrommet el.) En liten symbolsk oppmerksomhet på at vi setter stor pris på den flotte jobben de gjør.

Skrevet

vi skal gi de julekort og en kurv med frukt og sjokolade. De er jo en fantastisk gjeng og både vi foreldre og barena setter pris på dem! :)

Skrevet

Takk for mange svar. I dag har jeg vært å kjøpt litt sjokolade. Så får vi skrive et hyggelig kort til dem. De er i mine øyne absolutt verdt det;-)

Skrevet

Jeg synes ikke det er nødvendig å gi gave, men gir ei billedbok til avdelinga hver jul, siden jeg vet barnehagen dessverre ikke har penger å bruke på slike ting.

Foreldreutvalget gir fruktkorg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...