Gå til innhold

Hvor finner jeg video av fosterets utvikling uke for uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg fikk tips om det her inne, men husker ikke hvor jeg finner det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.pregnology.com/

Er kanskje ikke denne du leter etter. Den er i bilder. Men viser fra uke til uke. :-)

Skrevet

Syns det er helt sykt jeg at det er lov å ta abort til og med 12 uke.. Jeg ser jo på bildene at det er en baby.. Ikke ute etter å dømme noen med dette innlegget!

Skrevet

Eh, det ser unektelig slik ut i hvertfall. Årsaken til at noen velger abort er ikke fosterets utseende, men feks at man ikke føler seg i stand til å ta seg av et barn. Hadde ikke helsevesenet utført aborter hadde flere kvinner kjent til metoder for hjemmeaborter, hvilket ville ført til mye senere aborter enn 12 uker og risiko for enda flere skadede barn enn det som fødes naturlig...

Skrevet

Enda sykere er det at det er fullstendig lovlig å ta abort i England fram til uke 24! Fatter ikke hvordan de legene som gjør det, klarer å utføre d! (Legene har like rettigheter i England som i Norge at de kan resrvere seg mot å ta abort, da det er en sterk samvittighetsak). Ene dagen kan man fjerne et foster på 24 uker, og neste dag kanskje man prøver å redde et foster på 24 uker hos en mor som har født for tidlig!

Skrevet

hva???? uke 24???? det er galskap..

jeg selv har tatt abort (angrer ikke pga div ting den gangen) men kunne ikke tenke meg i all verden og gjøre det nå..

har internett nå og leser og ser bilder av det,hadde det ikke den gang jeg gjorde det...

men uke 24 den tar kaka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...