C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 vil dere vite kjønn, har dere eventuelt noen magefølelse? Jeg skal til mandag, og gleder meg skakk.... Vil gjerne også se kjønnet hvis det er mulig, men det friskeste er jo såklart en frisk liten bebis Sambo har veldig jente følelse, jeg har veldig guttefølelse, så blir spennende og se, har ei jente fra før Uansett får dere ha lykke til alle sammen, er så deilig og se den lille kroppen ligge der og sprelle
megoglille Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har allerede vært på UL, så jeg skal vel egentlig ikke svare, men drister meg til å gjøre det likevel. ;-) Jeg hadde en veldig sterk følelse av at det kom til å bli en gutt (har ei jente fra før) og det stemte! :-) Svangerskapene har vært veldig forskjellige, men vet ikke om det har noe å si da.. Lykke til, det blir sikkert en flott opplevelse! :-D
snuppe<3mai10 Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Jeg skal til onsdag - lille julaften. Er så spent!!! Mye gøyere enn julaften!Det viktigste er jo at alt er bra, men håper å se kjønn. Har en gutt fra før, så hadde vært gøy med en jente nå. Jeg har veldig guttefølelse, mannen tror det blir jente. Dette svangerskapet har vært veldig annerledes enn forrige, har vært mye dårligere, men har skjønt at det kan være samme kjønn likevel. Har vært på en ul allerede, var da 11+3 og da var det for tidlig å se kjønn, men alt så heldigvis bra ut!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2009 Meg og lille : bare koslig at du svarer, så moro da med en liten gutt hihi, det kan jo tenkes at det stemmer her å, men nr sant skal sies så "visste" jeg at det var en gutt forrige gang også, og det blei jo ei vakker lita tulle så blir spennende Anna elisa: på lillejulaften ja, så spennende hehe, kjenner det kribler nå når det er så nørme.. har vært på en UL før jeg å i uke 14 og der var det en veldig aktiv liten bebis som snurra rundt, og var ikke i ro et sekund, men alt så heldigvis veldig bra ut, så er ikke så veldig nervøs denne gangen som ejg var første gang LYKKE TIL får oppdatere når du har vært der da:) spennende vettu
juni2010mamma Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Jeg skal også på ul lille juleaften. Håper å se kjønn, samboer vil ikke vite men det vil jeg:) Dette er privat 3d ul som foreldrene skal få i julegave sammen med noen ord fra barnebarnet:) Gleder oss vilt, det kommer til å bli stormende jubel... Jeg har skikkelig jentefølelse mens samboer tror det blir gutt. Veldig spente og gleder oss:)
Lillypia Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Hei! Jeg skal også på mandag, og jeg tror nok det blir vi vil vite kjønnet, ikke snakket så mye om det ennå da. Men det viktigste av alt er at alt er fint med den lille, det overskygger alt! Har opplevd en dårlig ordinær ul dette året, så dette blir en nervepirrende dag..... lykke til dere andre!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2009 så koslig Juni2010mamma, 3D UL er helt utrolig, tok det i sist svangerskap når ejg var rundt 30 uker på vei, og veldig fornøyd får håpe de ser kjønn da jenter, spennende vettu
snuppe<3mai10 Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Skal selvfølgelig oppdatere etter jeg har vært på ul Har planer om å pakke inn enten en blå eller rosa smokk til besteforeldrene på julaften så det blir en overraskelse under juletreet
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2009 uffda lillypia, skal krysse fingrene for deg på mandag ... Men denne gangen går det bra vettu selvfølgelig er jo det det aller viktigste, så vi går for at alle babyene er friske og raske først og fremst, så får det være en bonus og se kjønnet Smokk i kjønnets farge var en god idè )
Snuppa! Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Jeg skal på 3d på tirsdag Jordmor trodde kanskje gutt på ordinær ul, men var veldig i tvil, så blir spennende å se om hun har rett
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. desember 2009 kjempe spennende hihi, håper det kommer litt oppdateringer innpå her til uka da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå