Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Fint:) Men Jenny alene, ikke som dobbeltnavn, da er det ikke fint....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 spøs på hvilken dialekt. jænni, jenny, .. selv om man skriver jenny,kan det uttales jænni i enkelte dialekter.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har en bestemor som heter Jenny og en tanteunge som heter Jennie.. Uttales jo likt men jeg synes Jennie er en penere skrivemåte hvertfall.. Bestemor heter Jenny Marie og Tanteungen heter Jennie Celin. Jeg synes det er helt greit og ha et navn til bak jenny/jennie.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Jeg syns det er kjempefint, og kunne tenkt meg å bruke det på en evt datter selv. Men mannen min nekter dessverre, siden han forbinder navnet med ei jente han ikke kan fordra
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 jeg sier Jænni, men syns det er et sjarmerende navn læll. evt æ sei Jænni.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Synes navnet er nydelig. Vi hadde nok hatt en jenny her hvis ikke min lillesøster het det. Min farmor het jenny:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå