Gå til innhold

Oj.. I dag sa jordmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

at siden magen min sto rett ut, trodde hun ikke jeg hadde så lenge igjen. Jeg er 36+1 i dag, og er slettes ikke klar. Huset ser helt jævelig ut, og jeg vil gjerne ta eksamen 8. januar før snuppa kommer. (og dessuten har både jeg og sønnen min bursdag i desember, greit å spre det litt utover da) Hun ville alikevel ikke sjekke modning før neste kontroll da, så går ut i fra at det egentlig bare var gjetting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk vite at jeg har trakteforma livmortappe,men lukka mormunn enda og ceverix er 18mm,på ultrlayd,termin i slutten av januar/begynnelsen av februar,men gutten min ble målt til nesten 2,6 kg,så legen sa at det var et under om jeg klarte å holde han i magen til nyttår,ny kontroll 30 desember

har ganske mye kynnere og noen varer alt fra 25-35 sek og hadde 2 slike isted med 10 og 13 min imellom,men vil gjerne feire julafta med ungene mine før jeg føder

Skrevet

Oj, da skal jeg kanskje ikke klage nei. Skjønner at du gjerne vil feire jul med barna dine - kjedelig å ligge på sykehus da!! Du må ha masse, masse lykke til - knip igjen alt du kan!! Og uansett når barna våre kommer, blir det vel bra! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...