Vimsetrollet Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 at siden magen min sto rett ut, trodde hun ikke jeg hadde så lenge igjen. Jeg er 36+1 i dag, og er slettes ikke klar. Huset ser helt jævelig ut, og jeg vil gjerne ta eksamen 8. januar før snuppa kommer. (og dessuten har både jeg og sønnen min bursdag i desember, greit å spre det litt utover da) Hun ville alikevel ikke sjekke modning før neste kontroll da, så går ut i fra at det egentlig bare var gjetting.
nick_317069 Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 jeg fikk vite at jeg har trakteforma livmortappe,men lukka mormunn enda og ceverix er 18mm,på ultrlayd,termin i slutten av januar/begynnelsen av februar,men gutten min ble målt til nesten 2,6 kg,så legen sa at det var et under om jeg klarte å holde han i magen til nyttår,ny kontroll 30 desember har ganske mye kynnere og noen varer alt fra 25-35 sek og hadde 2 slike isted med 10 og 13 min imellom,men vil gjerne feire julafta med ungene mine før jeg føder
nick_317069 Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 dvs jeg er enten 33+3 elelr 34+2 idag
Vimsetrollet Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2009 Oj, da skal jeg kanskje ikke klage nei. Skjønner at du gjerne vil feire jul med barna dine - kjedelig å ligge på sykehus da!! Du må ha masse, masse lykke til - knip igjen alt du kan!! Og uansett når barna våre kommer, blir det vel bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå