Gå til innhold

Blir så fort mett i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og så varer det så lenge. Synes jeg spiser mindre enn før, men blir kjempemett og blir ikke sulten igjen på leeenge. Andre som har det sånn? Er det fordi det begynner å bli trangt i magen, og ikke plass til så mye mat? Er rundt 18-19 uker, og har ikke fått noe særlig mage enda. (Ingen som har turt å spørre om jeg er gravid enda, og da tenker jeg at det ikke synes så mye..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her..musklene i magen fungerer tregere...

Suppe til middag er kjempegodt, spiser meg skikkelig mett og så er maten synket til kvelden.

All Bran og drikkeyoghurt til frokost,- d har hjulpet meg :)

Skrevet

Det er sant, fordøyelsen går jo litt tregere når man er gravid.. Takk for tips :) Er en ubehagelig følelse å være så mett hele tiden!

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde det problemet. Jeg har det akkurat motsatt. Jeg spiser mer enn før, og blir fortere sulten. :o)

Skrevet

Ser den... :) Men kjedelig å ikke orke noe mat nå i jula som det kommer til å være så mye godt! Var på kafe i dag (elsker vanligvis å gå på kafe og kjøpe kaffe mocca og eplekake med is) og orket bare en kopp te.. Og det var ikke pga kvalme, som var problemet de første mnd, men fordi jeg var så mett. Tror kanskje jeg må spise litt sunnere når jeg først spiser, og følge tipsene over for å få fordøyelsen på gli...

Skrevet

jeg spiser mindre når jeg spiser men spiser flere ganger om dagen..

det er frokost,middag og frukt og grønnt ellers når jeg kjenner må ha noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...