Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 ........ gruer meg skikkelig.... skal på biopsi, og er så utrolig redd for at det er noe galt.... at det er kreft... Vet ikke hvordan jeg skal komme meg i gjennom dette.... har to fantastiske barn... er så redd............. Lale
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 når skal du på biopsi da? jeg vet ikke hva det er men.. kan prate litt med deg jeg hvis du trenger det =)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Skjønner godt at du er redd, og uansett om jeg sier at du ikke bør ta sorgene på forskudd og hvis det skulle være kreft så er det mye god hjelp å få, men vil ikke tro det hjelper redd er du sikkert uansett Eneste jeg kan gjøre er å håpe på det beste på dine vegne!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Skal i januar. Tok prøver (det gjøres vel på alle) i starten av svangerskapet og etter fødselen p.g.a. celleforandringer i livmorhalsen. Ny sjekk noen måneder etter fødsel og prøver sendt til sykehuset og må dit på biopsi. Det trenger jo ikke gå gærne veien, men klarer ikke se det selv akkurat nå.... Er mest redd og nervøs for dette.... Lale.........
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 uff, det er tankene som er værst skjønner du. når du får svar så er det værste færdig. ventetid kan være jævlig selv om svaret mest sannsynlig er bra. har du en mann eller kjæreste du kan prate med, eller en god venninne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå