Gå til innhold

Skulle begynt på min niende uke i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men desverre så gikk det galt. Harde, vonde magekramper fulgt av friskt blod var ikke noen god kombinasjon... Var til ul i formiddag, legen kunne ikke se annet enn en litt fortykket livmor.

*poff* så er det borte, liksom. Fryktelig trist...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoff, det var ikke bra :(

Føler med deg :/

Sender deg en varm og god klem på en utrolig kjip dag.

Skrevet

Vil bare si så trist, ikke noe moro det der, veit alt om det.

1 .gang jeg mista va jeg i uke 13, nøyaktig et år etter kom en utrolig nydelig gutt til verden, kan ikke tenke meg et liv uten han.

Så selv om det ikke kjennes slik nå så kanskje det er en lite nurk der ute som venter på bli til å født av deg.Kanskje ikke noe trøst nå men,

Sender deg en kjempe trøst og stor klem.

Ta vare på hverandre .

Skrevet

Hei,

Huff, dette var utrolig trist å høre :(

Har jo "fulgt litt med på deg" - siden vi var omtrent like langt på vei ..

Sender deg mange GODE & VARME klemmer!

*klem* DD

Skrevet

Uffda, så leit å høre - er ikke den beskjeden man ønsker nå like før jul :( Jeg skulle selv vært 12 uker i dag :( men mistet i MA for snart 4 uker siden :( Utrolig urettferdig og kjedelig...men vi må bare ikke gi opp!!! Ikke du heller!!!

Stor trøsteklem :)

Skrevet

Trøsteklem fra meg også. Jeg skulle vært 13+2 i dag, men tok abort for en uke siden da de oppdaget at barnet var for sykt til å kunne leve på ultralyd. Har hatt en sinnsykt tøff og vond uke, men kan lettet fastslå at jeg er blitt noe bedre.

Vi ses nok her inne på 1. trimester i løpet av 2010 skal du se. Kanskje det blir året for oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...