Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Bor i en sokkelleilighet. Hvis tulla er våken ei natt blir jeg døgnvill til tusen lenge etterpå. Så da blir det mange netter der jeg er våken uten noe å gjøre, og da er det greit å få gjort unna litt husarbeid for en gangs skyld.. Så da lurer jeg på; Om jeg starter vaskemaskina om natta, bråker den så fælt at de som bor over oss hører det?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Vil ikke tror de hører den opp - hadde du bodd oppe ville det nok vært verre.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Sentrifugeringen kan høres ganske godt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har vaskekjeller, og soverommet vårt er rett over vaskemaskinen. Jeg pleier å sette den på timer, så den er ferdig til jeg står opp, og har aldri hørt den mens jeg sover. Tror trygt du kan vaske tøy om natta:)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 brannmenn sier det er en veldig dårlig ide å sette på oppvaksmaskin/vaskemaskin etc på netter når man skal sove,for plutselig blir det overoppheting og brann...ville heller tenkt på det... men er jo ikke noe problem om du er våken helt til den er ferdig da...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 vi hører ikke vår egen maskin, men hører naboens. Syns ikke det er en plagsom lyd, så slå deg løs.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Aner ikke, og Gud hvor glad jeg er for at jeg bor i enebolig! :-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Det kommer helt ann på vaskemaskinen. Vi hadde en zanussi før og den er jeg sikker på hele byen kunne høre når den sentrifugerte. Nå har vi miele, men har også hatt simens og ingen av de bråker. Stua vår er vegg i vegg og jeg hører ingenting. Du må bare teste ut om din bråker.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Gi beskjed til de over at du vil teste og be de om tilbakemelding - ikke teste kl 3 på natten, da, men sett over en maskin kl 20 og spør de etterpå om de hørte noe. Hvis nei, si at du vil prøve å få unna litt vasketøy nattestid, men at duselvfølgelig ikke vil være til bry, så hvis de blir PLAGET med det, så slutter du. Det er kun de som bor over deg som kan svare på spørsmålet ditt...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 vi bor i en 4mannsbolig... hører aldri noen av naboens vaskemaskiner... og jeg vasker alltid tøy på natta, greit å få unna slike ting når man likevel er våken med en unge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå