Gå til innhold

hva varmer du opp huset ditt med nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jaa...kjeder meg kanskje "litt"....men er jo koselig også å sitte å høre på knitringen fra veden i ovnen. Har parafinbrenneren igang..så veden er mest for litt ekstra lunk og kos..håper ingen fryser iallefall :S

Hva "fyrer" du med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parafin og peis :-D

Skrevet

Varmepumpe og ved:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Stearinlys :o) Blir dødsvarmt!! Har på en ovn i stua, og varmekabler i den ene gangen nede, og thats it :o)

Skrevet

Ved.

Skrevet

varmepumpe

Skrevet

Peisovn i 2.etg. varmt!

Varmepumpe i 1.etg, en smule kaldt. Står kun på 25grader=S

Skrevet

*grin* Ønsker meg peis!

Her går det i ovn og juletre:-P

Og kjærleik;-)

Skrevet

panelovner er dte eneste som finnes her vi leier. Vi har noen elektriske "løse" også, men det er godt isolert her så trenger ikke de enda på 15 minus:)

Skrevet

Og så varmer jeg meg selv på en varmeflaske og snart indisk mat! Hurra!

Skrevet

ved og panelovner ;)

Og her burde det ABSOLUTT vært etterisolert.... Dumt å bare leie nå ja... :(

Skrevet

Svarten. Altså, vedovn. Og pittelitt strøm. Sånn til vanlig. Akkurat nå - stearinlys. Håper vi får skaffa litt ved i løpet av helga. Vi er litt trege og har ikke ordna med ny ved, enda vi bare har noen få kubber igjen til i morgen tidlig :P

Skrevet

varmepumpe, og vannbåren varme i hele 1.etg.

har gasspeis for kosens skyld....!

Skrevet

Varmepumpe. Men den er for angt borte fra her jeg sitter, og huset for dårlig isolert, så ejg fryser faktisk. Og gidder ikke fyre. Pleier å ha et skokk med tente lys rundt her, men har ikke det heller i dag. Hmm. Kanskje jeg må fyre litt.

Skrevet

her er det bare varmepumpe, og den tåler ikke kulden. var nede i 13 inne her i dag. da sendte jeg bort ungene. og har fått inn ett par oljeovner i tillegg!

Skrevet

Radiatorer! Inkludert i husleien. Genialt! :-D

Flyttet i sommer, blir min første vinter med inkludert oppvarming.

Varmekablene på badet må jeg dog betale ekstra for.

Skrevet

oljeovn, syntes det e så trist at vi ikke har ved ovn nå på vinteren, det e jo så koselig:)

Skrevet

Har varmepumpe, men nå fyrer vi for fullt med ved mens vifta på varmepumpa blåser varmen rundt i huset :) Varmepumpa er kjekk og ha på natta og når det ikke er kaldt nok til å fyre med ved uten å få heteslag. Men den kommer til kort når termometeret viser under 20 minus.... 26minus her nå!

Vi har varmekabler på badet og panelovner som lunker på soverom og gang. Panelovnene i stua brukes ikke etter vi fikk varmepumpe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...