Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 dette inkluderte 3 timer med full åpning + en time pressing.. Moren min mener at jeg bør passe på ved neste fødsel, for da vil det gå fort... men er ikke dette i nærheten av gjennomsnittet da? hvor lang tid brukte dere?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Jeg brukte 9,5 timer fra jeg våknet med rier til førstemann var ute. Og hun var "stjernekikker" (kom med ansiktet vendt oppover) Brukte over 1 time ekstra p.g.a. det. Din fødsel var jo ikke spesielt rask.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 min var også stjernekikker faktisk:-) Nei, jeg mente også at den ikke var spesielt rask... Bare moren min som rører da :-) HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 1. fødsel: 4 timer fra 4 cm 2. fødsel: 2 timer fra 4 cm 3. fødsel: 2 timer fra 4 cm. Det går ofte raskere med flergangsfødende, men jeg ville ikke vært spesielt bekymret for rask fødsel hvis jeg var deg. 10 timer i aktiv fødsel er nok sikkert nokså gjennomsnittlig for en førstegangsfødende. En venninne av meg har med begge sine barn født ca halvannen time etter første antydning til rier, hun fikk beskjed om at hun burde campe utenfor fødestuen ved termin hvis hun skulle ha flere barn. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå