Gjest Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 - er det noe å ha? http://www.vitalterapi.net/index.php?pr=Magnetsmykker
fjollefrua Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 erfaringsmessig vet jeg at det funker ganske bra. Vi solgte det faktisk på golfbanen jeg jobbet en sommer, og det var mange som jobbet der som brukte de og sverget til resultatene. De hjelper også mot kvalme (svangerskapskvalme) og andre ting.
Gjest Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Mest den strålingen jeg bekymrer meg for... Men da er det kanskje ikke så verst, da.
Neijasså... Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Ta det fra en med maaaange vekttall fysikk og andre naturvitenskapelige fag: Dette er renspikket sludder!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Placeboeffekt kurerer like mye som medisin. Tror du det hjelper så gjør det nok sikkert det.
prekæs Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Nei. Jeg tipper den farligste strålingen man utsetter seg for er solstråler, så en god solkrem kanskje?
Neijasså... Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Jepp, seriøst. Magnetarmbånd har ingen vitenskapelig effekt og hjelper kun pga placeboeffekten. Beste beviset for det er at dersom det hadde hatt effekt på noe som helst ville det kommet inn under medisinlovgivningen (noe det ikke gjør). Spar pengene, du. ;o)
fjollefrua Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 som jeg skrev så hjelper den mye mot kvalme og smertelindring. Jeg vet ikke helt om jeg tør stole på at den hjelper mot stråling, men det hjelper igang sirkulasjonen ved hovedpulsåren og letter lymfesirkulasjonen. får du igang lymfesirkulasjonen vil du lettere få igang kroppens naturlige forsvar ved "sykdom" fordi både efedring og adrenalinet strømmer friere. Derfor er massasje en behandlingsform som har blitt brukt i årtusenes... Det er også forsket på om gull implantater har en positiv effekt ved smerte, og DET HAR DET...
mamman til to gutter Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 Og sølvvann hjelpe mer mot svineinfluensa enn vaksine og tamiflu... Mye rart som er forsket på og "bevist", men det trenger ikke å være så veldig mye sannhet i det likevel hvis man begynner å lese forskningsresultatene ordentlig. Så lurer jeg også på, hvis alle disse strålene er så farlige, hvordan vet dere at ikke magnetfeltet et magnetarmbånd lager ikke er like farlige??
gerd Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 Hør på reinsdyret.... Ikke vær så lettlurte :-) folk tjener penger på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå