Gjest sug lut Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Det er nå offisielt så kaldt at enhver buse søker sammen med enhver annen ved hvert åndedrag, og de går opp i en kortvarig men hellig enhet der inne i nesen før de brutalt skilles ad igjen.
Gjest Siklerotte Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Heh, og ja - det stemmer. Farlig kaldt, men samtidig farlig varmt inne, sitter her med feber på over førti, føles det som, er til og med på min kaffekopp nr. tre bare for å holde meg våken, og det drikker jeg jo egentlig ikke. Kulden AZZ, kulden!
Gjest Siklerotte Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Neida, frisk som en fisk - til og med vaksinert meg mot svinet (men klart, rotteflu kan det være)... Det er bare for varmt her og det frister ikke å kle seg naken, for min egen og de som eventuet har innsyn sin del.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 26 minus er friskt. Kaldeste jeg så i dag var -28,5. Digger vinternorge.
Gjest sug lut Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Det er friskt, ja. Kjøp sorel-støvler.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Kjøper sko i morgen. 25 minus er så kaldt at vippene fryser. Det er egt litt kult å komme inn med håret fullt av rim. Man er som søtest da.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 friskt..hm.. jeg merker at 26 minus ikke går inn under min bruk av ordet friskt. men greit nok. jeg har sorel og selv de holder ikke på en dag som dette. men vi ha i grunn gjort svært lite, så det er helt ok. vi sto opp, småen så på TV mens jeg holdt rundt han og sov til 9.30. så lagde vi egg og bacon frokost, pyntet til jul, sovnet i 13 tiden og sto opp klokka 18.30. nå har småen jaggu meg sovna igjen og jeg tenker at livet i grunn er helt ok og ikke har jeg noe plan om å gå ut før vi kommer til et nivå der jeg ikke kjenner kulden igjenom veggene
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Jeg syns det er interessant at det er mulig å fryse på tennene. Om å gjøre å lukke kjeftsmella.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 18. desember 2009 #10 Skrevet 18. desember 2009 jeg tror du bare benekter at du har et problem med ising... hehe
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. desember 2009 #11 Skrevet 18. desember 2009 Bor du på et sted hvor -15 er normalen om vinteren så er ikke -26 så skremmende. Det handler bare om å kle seg.
Patetica fåkksi Skrevet 19. desember 2009 #12 Skrevet 19. desember 2009 Og vi spanjolenne som møtes over et måltid og klager over hvor forjævelig kaldt det har vært de siste tre dagene, med helt nede i ti grader.
Gjest Skrevet 19. desember 2009 #13 Skrevet 19. desember 2009 -28,5 er usjarmerende. Fysj! Heldigvis ikke så kaldt her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå