Gå til innhold

Hvor lenge orker en 1,5 åring å skrike??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har skreket hver natt siden hun var 5 mnd. Opptil hver time på det værste. Hun skriker hver kveld hun legger seg. Vi har vært både hos lege og sykehus flere ganger og sjekket henne for alt, men ingenting feiler henne. Vi har prøvd "alt" her hjemme, men hun skriker uansett. Ikke lenge på natta lenger, men nok til at vi våkner. Det er først nå vi slipper å gå inn til henne eller snakke til henne. På kveldene er det skriking uansett om vi er der eller ikke. Nå er jeg dritt lei. Har sagt natta, synget for henne og kost litt. Og så gikk jeg. Det er 40 minutter siden og hun har ilskreket siden. Sånn at hun nå hoster og nesten brekker seg.

Hvor lenge orker hun å holde på?

Hun hører at vi er her, for de andre barna er våkne og vi snakker sammen. Nå skal hun få skrike hver kveld uten at vi går inn til henne. Prøve det en uke. Håper hun skriker litt mindre for hver kveld og at det snart går helt over.... Har tanker om den ungen som ikke bør sies...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg skjønner frustrasjonen din meget, meget godt!

Skrevet

Jeg skjønner deg ikke. Beklager, helt sikkert mange her inne som mener litt av hvert om meg nå. Synes det er horribelt å la jenta stå der å illskrike alene. Og jo da jeg kjenner fustrasjonen, jeg har også barn som har slitt med søvn og som enda gjør det når hun er nærmere 1,5 år. Jeg har vært sliten og lei, men bitt det i meg. Vet jo at det går over. Jeg mener det er mye bedre for barnet med foreldre som gir trygghet og som klarer å beholde roen selv når det butter i mot.

Skrevet

Enkelte ganger er det faktisk det beste å la de skrike! Jo mer man duller, jo verre blir det med enkelte! Skjønner at du ikke orker mer når du har holdt på med dette i et år. Man er bare et menneske!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...