Gå til innhold

prinsessejente???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg ei tøff jente med ben i nesa, ikke noen rosadolleprinsessejente. Måtte bare få sagt det. Er så utrolig mange prinsesse innlegg her=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Jeg håper vesla blir en tøff, rettferdig og empatisk jente som er full i humor og selvironi, men likevel kan utnytte det faktum at hun tross alt er jente og har lov til å pynte seg og dolle seg litt uten at det gjør henne mindre tøff av den grunn. Prinsesser kan være kule de, om de vil :-)

Skrevet

enig med deg Alva, kanskje det er ordet "prinsesse" jeg missliker=)

HI

Skrevet

Jeg skulle ikke ha noe rosa prinsesse jente men jeg kapitulerte på føden.. nå er hun så rosa og søt ate og alles lille prinsesse!

Skrevet

Har to tøffe gutter, og venter nå jente. Prinsesse skal hun definitivt bli, endelig kan jeg shoppe rosa!!!

Skrevet

hehe, kanskje det våkner en dilledalle jente i meg å da=) om det er en jente jeg har i magen da=)

Skrevet

Jeg har verdens tøffeste prinsesse på 4 år :)

Hun pynter seg i rosa disneyprinsessekjoler og diadem før hun går ut for å sparke fotball eller klatre i trærne med guttene.

Hun elsker å leke med dukker og å perle, men leker like like gjerne med biler eller leker kaptein sabeltann.

Ingenting som tilsier at man må være det ene eller det andre :) de beste jentene er nemlig litt av begge deler.

Skrevet

Du skal ikke se bort i fra det :-) Jeg hadde 3 gutter før vesla kom, og har alltid sagt at om jeg fikk jente, så skulle jeg ikke ha noe rosa, og ingen kjoler! Vel.. jeg gikk vel litt amokk i rosa og vesla har noen kjoler også, selv om jeg fortsatt står fast ved at dette er upraktisk på små babyer ;-) Hadde aldri trodd om jeg meg selv at jeg kunne bli så dillete, jeg er egentlig ikke typen. Satser på at de tre storebrødrene hennes sørger for at hun blir tøff nok, hun vil jo ha litt å "sloss" mot, hehe... Spennende å se hva du får da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...