Gjest Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Hun greide å si det til lillesøstra si!! Da jeg spurte hvor hun hadde lært det sa hun: Fru Wold sa det i Jul i svingen. Jeg likte den serien helt til nå.... Grrrrrr....
Ugl@ Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Hahaha...du kan trøste deg med at de "oppdager" slike ord uansett før eller senere. Du får sette deg ned å forklare at selv om andre sier det så er det ikke særlig pent, og så må man bare innse at barna får med seg et og annet ordet. Mine yndige små har plukka opp et og annet de også, og storebror hadde en periode et meget "friskt" og fargerikt språk som var heftig, men gikk over etter noen runder med å forklare at sånt ikke blir akseptert her i hus.
OsloMor Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Kanskje du kan starte et opprop sammen med hun som ville steine Fantorangen?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Vi så den episoden sammen hele familien og så sjokkerte som samtlige ble (kanskje utenom lillebror som ikke engang skjønner "nei") over å høre et voksent menneske bruke det om småbarn og MENE det, er jeg veldig spent på om 4,5åringen min tør å bruke det i det hele tatt. Vi snakket om det også da at sånt sier man ikek til hverandre verken når man er barn eller voksen og hun nikket andektig bifallende.
Gjest Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Jeg liker jo fortsatt Jul i Svingen og snuppa vet at Fru Wold er en slem dame... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå