Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Vi har sittet og møysommelig ordnet økonomien og hadde kommet frem til at vi hadde sånn greit med penger frem til jul. Vi har ordnet alt av gaver (bortsett fra min mann som utsetter til siste liten gaven til meg) og satt av penger til mat vi trenger til julen + juletre og litt sånn diverse småtterier. Jeg har utsatt permisjonen min til over nyttår, så vi har bare sånn akkurat, men kom frem til at det skulle gå greit hvis vi var møysommelige med pengene. Så fikk vi en heftig purring fra IF. Mannen min byttet forsikringselskap for en tid tilbake og har ikke tenkt noe mer over at han ikke har fått en regning. Han ringer da i dag og de påstår at de har sendt regning tidligere (noe jeg VET ikke har skjedd for det er ALLTID jeg som henter posten). Så inderlig KJIPT! Måtte bare sutre litt, for jeg er pittelitt skuffet over at det ikke blir noen gave på meg fra min mann på julaften. Er bare inderlig glad for at vi hadde ordnet alt det andre og at det bare er det det gikk utover...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Han kan kanskje lage noe til deg eller kjøpe på kreditt. Kan du levere tilbake hans gave og heller kjøpe to billigere gaver?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Får dere ikke en utsettelse fra IF da? Eventuelt så får julegaven din være at alle regninger er betalt!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Sometimes in life the best things are free!! Hva om mannen din kan gi deg noen klippekort???? Eks,du får tre massasjer av meg, jeg lager et varmt bad, du har fem sovemorgen, Du har rett på ti kaffe på sengen, romatisk middag lagd og forbredt av han, utekveld,jeg tar fredagsvask osvosvovs.. Skriv opp hva han vil gi til deg på fine kort, legg dem i en konvelutt og der har du en FANTASTISK julegave som varer.. Da er det opp til deg når du vil inkasere dine julegaver fra han.. Ga dette til mannen min for fire år siden og nå er det det eneste han ønsker seg til jul!! Kjempesuksse!! (beklager skrivefeilene, men hjernen har visst fryst og jeg klarer å se at det er feil, men kommer ikke på hvordan i alle **** det skrives.. )
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Takk for gode svar! Det å utsette regningen var visst uaktuelt fra IF sin side, og det skjønner jeg jo på en måte, for i deres system er det jo allerede sendt ut en regning selvom vi ikke har fått den. De tenker sikkert at vi har blåst i den p.g.a. jula. Det var jo en purring det vi fikk og forsikring kimser man ikke av, så den er allerede betalt. Det å kjøpe på kreditt er "fyfy" her i huset, så det håper jeg ikke han gjør. Han får jo lønn i romjulen, så jeg ser meg berga ;-). Jeg vil IKKE levere tilbake gavene til mannen min, for de er akkurat hva han ønsker seg, i tillegg til noe søtnos-småtterier fra ungene:-). Der er gleden over å gi for stor i forhold til det å få, og det er jo nettopp det julen egentlig dreier seg om, er det ikke? Hehe, neida, selvom skuffelsen er stor, tenker jeg det ordner seg. Han er ikke typen til å ikke finne på noe. Det med tips til gratis-ting var fryktelig smart. Tror jeg skal listig sende de videre til en kompis han klaget sin nød til i stad, så kanskje han like listig kan fortelle det videre til han når de treffes i morgen ;-) Det ordner seg nok, selvom det er litt kjipt da... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå