Gå til innhold

Hva kan nå dette være da? (Unskyld detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skulle på toalettet istad merket jeg at jeg hadde blod i undertøyet.

Tørket med litt papir nedentil og da var det ganske mye gjennomsiktig slim med blod i.. Hva kan dette være? Bør jeg ringe føden?

Har hatt en del kynnere i dag og følt at magen har vært veldig tung med mye nedpress, men ikke noe smerter eller noe sånn..

Var ikke sånn at det rant blod eller noe i toalettet, bare blod i trusa og slimete utflod med blod i..

Håper noen har noen kloke ord til denne førstegangsfruen :)

Er forresten 31+2 på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig ut som den berømte slimproppen ;o)

Skrevet

Det kan faktisk høres ut som slimproppen. Om det er veldig tidlig eller ikke vet jeg faktisk ikke, men ofte kommer ikke den før litt senere mente jeg. Likevel synes jeg nesten det høres ut som den..

Føler du deg usikker, så ring. Det er ikke farlig å spørre, og de vil ikke ha deg inn dersom de ikke mener det er behov for det. Jeg for min del føler meg i alle fall tryggere når de som skal kunne det eventuelt kan bekrefte min teori. Og om de tror det er grunn til bekymring (tror ikke det egentlig, men jeg er ikke fagperson) så vil de ha deg inn til sjekk...

Og tro du meg, det er MANGE som har ringt med mindre og dummere bekymringer enn dette....

Skrevet

Slimproppen ... !!:D

Men kan enda være en go stund til fødsel :)

MAsse lykke til uansett <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...