<3snartmammat2<3 Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Va hos jm idag, hadde næstn 2 cm åpning så ho svipa mæ. Ætter det fikk æ akupunktur før å få sammentrekninge. Har hadd næsten konstante kynnera sia då så håpe det skjer nåkka snart.. Ska få meir akupunktur imårra å søndag vest det ikkje sætt igang inatt.. E æ heldi så har æ gutten min før julaften!:):)
Lykke ღprins&prinsesseღ Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Krysse fingran for dæ Blir litt *missunelig*...Har termin 25. des og håper på fødsel FØR julaften, men så langt ingen konkrete tegn :-/ Når har du termin?
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Krysser fingrene for deg også ;o) Hønny-bønny er inne nå hun også, og krysser fingrene ;o) Må dere ha lykke til begge 2 ;o)
<3snartmammat2<3 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2009 Hadde termin den 16.så syns det e min tur snart..
Lykke ღprins&prinsesseღ Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 Da er det virkelig din tur! Får håpe det går over til rier snart!
12/12---) lykke! *høggravid* Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 ÅÅÅ! Eg og hadde termin den 16. har vore på modningsakup. to gangar no... men merker ingenting... blir heilt deppa av å sjå alle desemberungane som blir født! Er sjølvsagt glade på dåkkas vegne... berre ikkje på mine egne... Hadde så lyst å føde før jul, slik at vi kan komme oss heim til julafta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå