Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Hørt dem ikke feirer jul.. Er det som en vanlig dag for dem eller gjør det noe annet?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Mammas bestevenninne er med i JV, så jeg måtte jo spørre henne om det. Hun sier at de pleier å samles og ha en egen liten fest som ikke har så mye med selve jula å gjøre. Mer at de fra JV spiser god mat sammen og bare koser seg. Høres ut som en julaften, men uten gaver selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 gikk klassen med ei som var JV...di reiste som regel på hyttetur å festet villt...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 De jeg kjenner reiser også på hyttetur. Eller til utlandet. Tror ikke de fester villt, da de fleste er småbarnsfamilier, de markerer ikke dagen på noen spesiell måte...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #5 Skrevet 18. desember 2009 De jeg kjenner reiser til Syden i juleferien, så får ungene det å fortelle om når de kommer tilbake til barnehagen og skolen. Ikke så lett å ikke feire jul i vårt samfunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå