Gå til innhold

Hvilken strl har dere handlet inn i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noe (veldig lite) i strl 56-60.

Jeg har handlet ALT inn i strl. 50. Ble plutselig veldig usikker om det vil passe? Har termin 11. Januar og har fortsatt ikke funnet en ullbody i strl. 50. Har handlet inn en i strl 56 bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har handlet pittelitt i str. 50...Dette blir mitt 2. barn, og min 1. var 50 cm når han ble født, så den størrelsen brukte vi bare max 1 uke liksom...Så jeg har handlet mest i 56 ;) Det er jo maaange barn som må bruke str 56 fra de blir født, så det er jo ikke sikkert man får brukt det i det hele tatt... :-/

Skrevet

Oida! Får krysse fingrene for at noe vil passe da!

Skrevet

Gjennomsnittlig lengde ved fødsel er jo 50 cm...Så du får sikkert brukt noe ;) Anbefaler at du ønsker deg str 62 - 68 i barselsgaver...Det bruker de litt lengre i allefall ;)

Skrevet

Takk for tipset :) Jeg skal gjøre det iallefall :)

Skrevet

Jeg har handlet inn en del i str 62. Har handlet en del i str 56, men skal handle litt til, har ikke handlet noen ting i str 50.

Har hørt om flere som str 50 kun har passet i en uke eller i verste fall ikke passet i det hele tatt. Viser det seg at str 56 er altfor stort så får jeg heller ta en liten kriseinnhandling. hehe

Skrevet

Ja...Det er ingen stress ;) Man kan jo også brette opp armene på body osv om 56 er litt stort...Bedre at klærne er litt for store enn for små. Men butikkene har åpent selv etter man har født, så det er jo ingen krise ;)

Skrevet

Har nesten ikke kjøpt noe ennå (termin i mars), men det vi har kjøpt er i str. 56.

Siden vi ikke vet kjønn på babyen, har vi valgt å vente til etter fødselen med å kjøpe inn mer enn det helt nødvendige.. :)

Skrevet

Da jeg fikk min nr 1, så hadde jeg en del klær i str 50...

hun fikk bare bruke det i 1-2 uker så var det for lite...

Skrevet

Jeg har seriøst ikke handla noe mer en ei strømpebukse og noen sokker!! Resten har jeg fått og det er i str 50-62 mener jeg. Jeg har fått beskjed om at mest sansynlig kommer vi til å få så mye til mini at jeg trenger ikke handle noe særlig med klær selv enda.

Skrevet

Min første var 50cm og 3728 og brukte str50 i noen uker. Nr2 var også 50 cm og veide 3890, men han gikk nesten ikke noe ned i vekt etter fødselen og kunne aldri bruke str50. Han gikk rett inn i 56 og brukte det en mnd kanskje halvannen.

Denne gangen har jeg ikke kjøpt noe i 50. Hvis det kommer en liten gutt, får vi heller kjøpe litt i 50 etter fødselen. Tror nok det er lurest å konsentrere seg om innkjøp i 56 og 62.

Skrevet

Jeg har bare handla inn tøfler til lillegutt. Har termin i mars, så jeg stresser ikke.:) Kommer til å kjøpe inn klær i 56, ikke noe i 50. Jenta mi var 3,5kg og 50 lang, hun brukte 56 fra fødselen. Tok bare sokker utenpå sparkebuksa, og etter 1-2 uker så passa 56 perfekt, og etter 2-3 uker til så måtte hun bruke 62.

Så jeg kommer ikke til å kjøpe inn klær i 50!

Skrevet

min nr 1 var veldig liten så han brukte 44 fra fødselen av og 50 noen uker når han det passet...

så jeg har en del smått fra han, han kjøpt noen få nye klær nå i str 50,men ingenting i 56, kommer ikke til å gjøre det heller, for har noe i 56 fra sist, så kan jeg jo reise å kjøpe mer om det trengs...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...