Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #1 Skrevet 18. desember 2009 Foreldrene mine skal gå fra hverandre.. Og jeg er helt knust!! Gjør så ufattelig vondt å se at min far blir "avvist"på den måten.. etter å ha stått på og gjort ALT han kan for min mor... Ikke er hun villig til å prøve å redde det de har heller.. Etter 30 år, og 4 barn, gir hun bare opp... fordi hun ikke lenger har den type følelser for han... Er det normalt at en voksen person reagerer på denne måten? Skjønner at mine 2 yngste søsken reagerer sterkt.. de bor tross alt hjemme enda... Men jeg flyttet hjemmefra for 10 år siden.... ÅÅHHH!! Alt føles så feil.. vanskelig.. og vondt.. Frustrert hilsen fra en pappajente
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #2 Skrevet 18. desember 2009 Hei, Skjønner deg godt! Mine gikk fra hverandre da jeg var 26... (er 32 idag) og det er fremdeles VELDIG sårt! Det er vondt når hele familielivet bare forsvinner Kanskje det hadde vært bedre hvis de hadde gått fra hverandre for 20år siden..? - sånne tanker har jeg! I tillegg føler jeg skyld .. Håper det blir bedre for deg snart! Lykke til videre, STOR klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå